In 2011 zal ik geen moeder meer worden....

balen maar hoop voor je dat 2012 helemaal jou jaar wordt en dan je lekker van de daken kan schreeuwen dat je een wondertje verwacht!!!!

Liefs kim

Die petitie vind ik geen slecht idee..
ik las je stukje vandaag en besefte dat ook wij in hetzelfde schuitje zitten...
Hopen dat 2011 een vruchtbaar jaar is, en 2012 een wolk van een baby mag schenken :)

Nou meid, ik heb een onderbuikgevoel dat we in 2012 mama's mogen zijn. (kan ook zeurende ongipijn zijn wat ik voel! ;))
Morgen lekker genieten van het weertje. Ik ga lekker een terrasje pikken en maximaal genieten van een alcoholisch drankje. Met dat drankje toast ik dan op alle dames hier! 2012baby, daar gaan we voor en met die brief van micromuis erbij, gaat dat helemaal goedkomen!!!!

Maar we kunnen nog wel in 2011 zwanger worden!!
Ik ben ook erg verdrietig nu ik me dit zo realiseer, dat ik in 2011 in ieder geval geen wolkje meer zal vasthouden....

Kop op...ook als we dit jaar nog zwanger worden, zijn we eigelijk ook al een mama...
Het kan nog allemaal!!
Laten we gewoon weer lekker postief beginnen aan deze maand!!!
xxxx aan alle mama's van 2011/2012 ;)

Hey meiden, kom op!! 2011 is het jaar dat we allen zwanger worden!!!! 2012 komen de kindjes.. niets mooiers dan "twee jaar" te genieten van dit pracht :)

Ik ga over een week ook wellicht zo`n brief schrijven :)
maar 2012 klint inderdaad ver weg, zo had ik het niet bekeken.
Als het deze ronde nog raak is, kan het nog 30/31 december worden (zou dan uitgeteld zijn op 16 december) maar dan houdt het ook wel op
dus ik leg me bij 2012 neer!

Ik hoop nog op een kerst kindje. Nog twee weekjes wachte maar anders ga ik zeker ook Eem briefje sturen. Ik vind 10x scheepsrecht, toch??

Liefs

2012 is ook een heel mooi jaar hoor! Ik weet zeker dat 'ie naar je luistert! En nu wel toch bezig zijn, zullen we mei 2011 vragen ons zwanger te maken van een gezond kindje?

Terug
Bovenaan