in bad doen

HAHA die wasbak geweldig ze dat is een oplossing. Helaas hebben wij maar een heel klein wasbakje dus hier lukt dat niet. Maar ik vind het echt een uitvinding.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Via het boek de baby-walz (soort wehkamp) heb ik een paar maanden geleden een ja, hoe noem je het, zitje gekocht waarin ik mijn zoon in zet. Daarop zitten nog wat speeltjes aan vast. Zo zit ie in dat stoeltje en zo zet ik hem in onze badkuip, dit kan natuurlijk ook gewoon in de douchekabine, zo heb je je handen vrij om hem lekker in te zeepen en de sproeier beet te houden. Hij zit (als ie al een beetje kan zitten natuurlijk) geheel veilig en kan niet omvallen. je moet er uiteraard altijd bij blijven. Zodra we klaar zijn wikkel ik een handdoek om hem heen.
Super handig ding, kostte geloof ik iets van 20 euro....
succes!
 
Hallo,
De straal eerst langs jezelf laten gaan. Daarna over de rug van de kleine. Als je denkt dat hij de stralen niet echt lekker vindt dan kan je ook een wasshand over de douchekop doen. Dan krijg je een straal die langzaam over het lichaam van de kleine kan laten gaan.
Veel succes,
Groetjes
 
Hoi
Ik doe mijn zoontje van ruim 6 maanden nog steeds in de gootsteen in mijn keuken in badje. Het is ook wel een ruime gootsteen. Ideaal. ik heb ook zo'n soort zitje, waar hij dan in zit, zo heb je ook je handen vrij en hij zit lekker te spartelen/spelen. zo'n zitje is echt een aanrader als je dat kwijt kan.

Groetjes Coco
 
Terug
Bovenaan