in bed omhoog schuiven

hallo, mijn zoontje van 4 maanden slaap in een slaapzak en nu in de zomer heeft hij geen deken of lakentje want hij heeft het snel warm maar hij schuift naar boven hebben jullie tips voor mij
 
Dat doen volgens mij (bijna) alle baby's, daarom zijn er ook slaapzakjes om ze in te laten slapen.
In de winter een winterslaapzak met mouwen en een eventueel een dikke pyjama aan en lekker zonder deken in bed laten schuiven en draaien. Dat is goed voor de moteriek.
 
mijn dochter slaapt in een slaapzakjr en is voor ze inslaapt nog in de weer met knuffels. hierbij draait ze haar bed rond. voor wij naar bed gaan leggen we haar nog even goed.
 
Dat deed Emma toen ze kleiner was ook heel veel. Ze schoof dan helemaal met haar hoofd tegen het hoofdeinde van haar bedje, maar ging dan vervolgens hard huilen, omdat ze niet nog niet naar beneden kon schuiven. Ze lag dan echt helemaal klem! Wij stoppen nu de achterkant van van haar slaapzak in. Dat werkt prima!
 
Ik zou ook wel een slaapzak willen voor mijn zoontje, maar hij is nu 62 cm en ik kan er maar geen gevonden krijgen in die maat... Weet iemand toevallig of dat die uberhaupt te koop zijn?
 
Terug
Bovenaan