in bed omhoog schuiven

bedankt voor jullie reacties ik heb het instoppen van de slaapzak geprobeerd maar hij trekt het los dus nu leg ik hem maar boven in en ik doe hem ook altijd lange mouwen aan.
aan MiekK mijn zoon moest met 3 weken al in een slaapzak toen was hij 50cm lang en ik moest idd een slaapzak dat goed bij de hals en armpjes aansloot heb bij de prenatal gevraagd en daar heb ik een slaapzakje van 60 cm gekocht en nu is hij 62cm en heeft idd slaapzakjes van maat 70 cm
 
bij prenatal heb ik maat 60 gevonden.. wel zonder mouwen... en je heb niet veel keuze... gebruik die al sinds de klein in maat 50 zit en gaat goed... de gat van de hoofd is vrij klein... en zo heeft die nog wat ruimte om te trappelen

maar denk dat die nu niet meer past daar die 62 cm is... vond het de laatst tijd erg warm dus allen met rompertje laten slapen onder een laken... vind het na deel van de slaapzak als je je moet verschonene... zijn de ritsen vaak te hoog... en wil hem niet helemaal er uit halen...

leuk dat ze advseren om de bed onder op op te maken... maar zo dra een baby beging te bewerken werkt het denk ik niet meer
 
Terug
Bovenaan