in de box of op de grond

Hoi! Ik heb een keer gehoord dat het goed is voor de fijne motoriek van een baby om in de box te spelen. Ik herken het wel bij mijn dochter want die zit in de box lekker te prutsen en op het speelkleed is ze bezig met zitten, tijgeren, rollen etc.

hoi,

justin heeft bijna nooit in de box gelegen. wij hebben een heel groot zacht tapijt en dat vond hij veel leuker en interessanter, dus tja. nu ligt en rolt en tijgert er lekker op rond hahahahah

liefs sweety

Beide! Af en toe even in de box omdat ze ook moeten leren zichzelf te vermaken, maar voor ontwikkeling (kruipen, staan, bewegen) ook vrije omgeving. Ik trek er overdag gewoon tijd voor uit dat Nienke kan kruipen en staan.

Hier ook alle twee, als ik tijd heb en in de huiskamer blijf kan hij op de grond. Moet ik van alles doen en ren ik het huis door dan in de box.

En de fase van huilen als je de kamer uit gaat ontkom je toch niet aan doen ze vroeger of later allemaal.....

groetjes
Chris

Hier ook alletwee. Als oma oppast dan ligt ze altijd in de box want oma vind 1 : Te koud op de vloer (hout), 2 De box is er om in te spelen, 3 Er loopt een hondje rond en dat vind ze eng met Demi.
Bij ons is het maar hoe het uitkomt. Tijdens het stofzuigen en dweilen in de box en verder veel op de grond. Ga ik de kamer uit dan in de box want ook al is het maar een klein hondje en heb ik hem al 11 jaar , het is en blijft een dier.
Groetjes

Terug
Bovenaan