in de box...

Misschien helpt het om die kleine er op vaste tijden in te zetten. Akim ging na elke slaapje er eventjes in. En tijdens koffie drinken e.d. ook.

In het begin was het weleens protesteren, maar na verloop van tijd vond hij het noiet erg. Ik heb de box nu ook voor het raam gezet, zodat hij altijd iets te zien heeft.

groetjes
 
Hallo,

Elk kind is verschillend. Mijn zoon was 10 maanden dat ik de box weghaalde.Hij kroop lekker rond.Alleen als ik ging koken deed ik het traphekje wat ik tussen de woonkamer en keuken had dicht.
Verder had ik niet alles opgeborgen, zodat hij ook moest leren om ergens af te blijven. Maar alle "gevaarlijke"kastjes had ik goed afgesloten.
Het is een heerlijk kind dat zich heel goed alleen kan vermaken. Maar...Nu heb ik er een dochter bij van 7 maanden en ik durf nog niet te zeggen hoe het nu gaat lopen. Misschien vindt zij het wel enig. Of wil ze wel eens even met rust gelaten worden. Zo'n grote broer is ook af entoe wel vervelend.
Maar wat ik wil zeggen kijk naar het kind. Als het intresse toont in de dingen die jij doet en hij/zij is niet vervelend, laat hem/haar lekker rond kruipen.
 
Terug
Bovenaan