in de hoeveelste x zwanger geworden??

haai meiden,

ff een vraagje aan jullie en om mn onzekerheid uit te spreken:

wij hebben net ronde 4 gehad en dus niet zwanger geworden.

we hebben een zoontje van 2 jaar en 2 maand. van hem was ik gelijk in 1x zwanger...

ik ben bang dat het ons niet leer lukt om zwanger te worden en dat het ons gewoon niet meer gegund is :( elke maand is het weer die teleurstelling...

misschien kunnen jullie me helpen.. hoe lang zijn jullie al bezig met zwanger worden?

eigenlijk weet ik ook wel dat je er een jaar voor uit moet trekken maar ben gewoon benieuwd wat het gemiddelde is om zwanger te worden.

we gaan door voor de volgende ronde en hoop echt dat het gauw gaat lukken. zie mezelf al zo in het ziekenhuis zitten om allerlei vruchtbaarheidstesten te doorstaan.. maar goed. ik moet geduld hebben.

groetjes arianne

Weet je wel wat een gelukstreffer het is om zwanger te worden! Wat er allemaal niet bij komt kijken dat zo;n zaadje en een eitje elkaar treffen en dan ook nog bij elkaar blijven en uitgroeien?

Iedere kindje, zwangerschap is anders! Dus ook het zwanger worden op zich is anders! Na vier maandjes hoef je je echt niet druk te maken horen!
Zoals je zelf ook schrijft gemiddeld duurt het een jaar! je hebt gewoon heel veel mazzel gehad bij de eerste!

Dus niet gaan wanhopen! Nergens voor nodig!

Van mijn eerste was ik in ronde 2 zwanger! Van de tweede in ronde 11! En we zijn nu net begonnen voor nr 3!

van de eerste door de pil heen.
en nu zijn we al wat ziekenhuis bezoeken verder en al ruim 2 jaar bezig vor de tweede
dus maak je niet druk om die 4 maanden.
volgens de artsen in het ziekenhuis mag je pas klagen naar een jaar.je hebt dus nog even voor de boeg
.

hallo,
ik ben nu inmiddels 25 weken zwanger, maar was al ruim 2,5 jaar gestopt met de pil. we zaten te wachten op een spontane zwangerschap, maar die bleef elke keer weer uit. toen we de hoop hadden op gegeven en niet verder wouden proberen werd ik ineens niet meer ongesteld, best raar want ik hield de tel niet meer bij dus ik bleek al ruim 10 weken zwanger te zijn.
het kan dus altijd zomaar gebeuren, blijf hoop houden, wij krijgen nu een zoontje en zijn dol gelukkig.

ik hoop voor julie hetzelfde. liefs milou

bij de 1e in ronde 2 en nu zijn we inmiddels in ronde 20 beland. Het zegt niets, ik hoop voor je dat je snel zwanger bent iig sneller dan 20rondes, want het vreet aan je.

Succes

Hoi,

Bij de 1e na een jaar, toen de 1e ronde helaas mk, daarna in de 4e ronde weer een mk en nu weer in de 1e ronde.

Dus tja het zwanger worden zegt ook niet altijd wat, wil je niet ontmoedigen, begrijp me goed!

Hopen dat we snel zwanger worden van een mooi 2de ukje!!!

Liefs grote broer

Van de eerste was ik zwanger in ronde 10 en nu zitten we in ronde 5. Bij mij ook de angst hoor dat het nu niet lukt maar ik weet dat we het kunnen. Je leest het bij de andere meiden, een eerste zwangerschap door de pil heen en nu alweer 20 maanden bezig! Je ziet dus, het zegt helemaal niks. Hou vertrouwen in jezelf en je lijf en probeer niet alleen maar bezig te zijn met zwanger raken. Ik heb dat ook moeten leren want de eerste maanden wilde ik alleen maar klussen en gezond leven en toen ik hoorde dat een directe collega zijn kindje met 3 maanden heeft verloren dacht ik: wat maak ik me nou druk! Ik heb een gezonde zoon en ik ga me er niet meer druk om maken! Het komt als het komt!

Terug
Bovenaan