in de hoeveelste x zwanger geworden??

Hay,

Nou ik dacht ben nog jong....(20 jaar),dus dat is snel gebeurd haha...

Zit nu in ronde 11....en ik kan wel zeggen dat je er soms erg depri van word..

Ben nu maar boeken gaan lezen zodat ik er bijna niet aan denk en wie weet helpt dat wel..

Bij de eerst ook dwars door de pil heen. En nu al in ronde 10.. Kan me nu ook voorstellen hoe mensen over mij dachten toen ik door de pil heen zwanger raakte ( ja hoor weer zo'n jonge meid die hup door de pil zwanger raakt)
T gaat niet altijd even makkelijk als je denkt.. Maar we houden moed Toch dames??!!

Van de 1e was ik binnen 5 maanden zwanger, alleen eindigde deze zwangerschap in een miskraam. De 2e keer was ik binnen 4 maanden in verwachting en de 3e keer was ik binnen 2 maanden in verwachting dus ik zou me ook maar niet te druk maken. Ik was al wat ouder 33 bij de 1e en 2e keer en 35 bij de 3e keer dus ik heb geluk gehad. Misschien kunnen ovulatietesten helpen bij het bepalen van je vruchtbare periode? Mijn cyclus was helemaal verstoord na die miskraam en dankzij ovutesten heb ik nu 2 prachtige gezonde zonen gekregen! Het is moeilijk maar probeer het een beetje los te laten, als je na een jaar nog niet zwanger bent zou ik het medische circuit instappen om te kijken of er iets aan de hand is maar nu zou ik me nog niet te veel zorgen maken.

Groetjes,

Puk

Hai!

Bij de eerste in ronde 6 & nu bezig voor nr 2, ronde 2.. Niet te druk maken! Het komt vanzelf! En het is maar 20% kans dat het in de vruchtbareperiode lukt! Vooral blijven klussen!! ;-)

Liefs,

Wij willen graag zwanger worden van ons eerste kindje.. En ik zit nu in ronde 4... Vriendin van mij heeft er 1,5 jaar over gedaan..
Ik ben me er erg van bewust dat het een wondertje is.. ben er ook niet elke dag mee bezig.. we klussen wanneer we willen en niet omdat het moet..
Bij de meeste vriendinnen is het op die manier het snelst gegaan!

Kortom wees je ervan bewust dat het komt wanneer het komt.. en het blijft een wondertje!
Blijf genieten van het klussen en probeer te genieten van je leven.. dan komt het wel goed!

Succes!

Terug
Bovenaan