In de houding!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik moet toch altijd zo lachen om Stef als ik hem uitbed kom halen, terwijl hij nog nét niet helemaal wakker is....

Hij ligt dan echt nog te dutten, maar zodra ik zijn kamer binnenkom, haalt hij zijn speen uit zijn mond, gooit hem weg en gaat als een razende idioot zitten. Vaak roept hij dan ook nog HAIIII.....
Lijkt wel of we hem gedrilld hebben...haha

Nog meer gekke gewoonten??
Liefs Annet

Ja hier ook zo'n mallerd. Milan kijkt dan altijd heel wanhopig met de armpjes in de lucht. En dan wil ik hem pakken en dan duikt hij met een noodgang op zijn buikje richting het voeteneind en begint al bij voorbaat vreselijk te lachten......

wat een scheeeeet!

hier een dame die ons begroet met: Halloooooow! hihihi, snoepig zijn ze dan he?!

hihi...wat een lekkere poepert!!
Lili lijkt wel verlegen als ik haar kamertje op kom (als ze nog half ligt te dutten)
ze draait zich gelijk de andere kant op en gaat druk tegen haar knuffie kletsen

hmmm...

Liefs lonneke

Hahaha, wat schattig!! Sophie zit meteen rechtop, gooit pop en speen uit bed en roept heel hard: GIJS!!!!

Liefs
Susan

haha, hier is het vaste prik.....Ze is wakker..de slaapzak heb ik al opengeritst: ik vraag: Tessa eruit? En steevast krijg ik als antwoord NUJ....met een schreeuw erbij.....

En als ze naar bed gaat zegt ze altijd al daaag in de woonkamer en loopt naar de deur.!

Lisenka mv Tessa

Leuk he die gewoontes, Tess gooit smorgens haar knuffel uit bed en staat daarna alleen maar "die"te roepen en dan druk wijzend naar haar knuffel.

Liefs sandra

Ow kindjes zijn altijd zo schattig als ze uit bed worden gehaald. Kasper gooit ook altijd zijn knuffel (koekiemonster) uit bed.
Zo iets van kom koekie we gaan eruit haha !

Terug
Bovenaan