In de houding!

Hoi,

Bekend! Tess schiet ook altijd recht op in bed, net of ze wil zeggen, ik ben al heel lang wakker hoor! Dan krijgen alle knuffels een kusje van Poes (de favo knuffel), Poes moet mee uit bed en dan legt (lees smijt) ze hem weer terug als we naar beneden gaan.
(Behalve vandaag, ze is weer ziekjes en had Poes hard nodig... zucht daar kan een mama's hart niet tegen)

Liefs Nanda

hier geen schattige gewoontes, behalve dat Ivar op zich zelf al schattig is natuurlijk

leuk om te lezen hoor!

groetjes Jenneke

Kian duikt eerst nog eens in de hoek (mahammmmm, laat me liggen!) en als ik dan z'n zak open heb geritst dan klimt ie uit z'n zak en gaat dat ding staan uitschudden (??).
Liefs Nelleke

als ik Mila eruit haal zeg ik: ga je mee met mama of zoiets en dan is het vaste prik NEE en dan duikt ze ook weg....maffe kinderen
oja als ze een windje laat(konden wij smakelijk om lachen,,,dom dom),gaat ze nu extra zitten persen om er nog een te latenbah viezerd...
enwij maar negeren he...whaaah
gr piewie

Hier ook altijd een vrolijk "HAI" en daarna, die...die...die.. naar alle knuffels in haar kamertje, erg gezellig hoor.
Toen ze ziek was zei ze 's nachts meteen "daag" als ik haar optilde als ze lag te huilen, zo van "hier gaan we weg". Lekker duidelijk allemaal.
Ze is zoiezo op het moment erg aan het papagaaien als ik iets zeg probeerd ze het na te zeggen, de klank is er in ieder geval!!!

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan