In de kreukels na auto ongeluk

Hee Mar,

hoe gaat het nu met jou en je hubby? (man)

Spierpijn al wat minder; die kneuzingen zul je nog wel een tijdje voelen... meid meid toch, ik heb nog verschillende keren aan jullie moeten denken...

xxx
sunny

Jeetje, ik lees je berichtje nu pas. Zo vlak bij huis. Denk je dat je een goede reis gehad hebt, gebeurt je dat nog.

Hoe is het nu met je? Wat een wonder van de natuur dat ze die kleintjes zo goed inpakken in je buik, he. Zelf in de kreukels en die ukkies zwemmen vrolijk verder...

Jullie hebben een beschermengeltje volgens mij. Kun je er wat om slapen, of droom je er ook van?

hey Sunny,
de pijn word al wat minder, maar gister hebben ze mn grote teen moeten zetten en zit dus nog drie weken in het gips, beetje jammer. De baby maakt wel gebruik van alleen maar liggen en eten van mama, want die is goed aan het groeien! Ik krijg nu een 'echt zwanger buikje'.
Mijn vriend heeft nog steeds behoorlijk veel last van zijn gekneusde ribben, rug en knie. Hij vind het ook moeilijk om rust en beweging af te wisselen( hij is een beetje een adhd type dus niks doen kan hij niet)
En ondertussen komt de wieg bijna binnen, belde ze dat we de kinderwagen konden komen halen en staat de toekomstige babykamer vol met de vakantiespullen die uit de auto zijn gekomen. Kortom, alles loopt even anders dan gepland haha. Gelukkig worden we heel veel geholpen door onze lieve ouders! Zou echt niet weten wat we zonder hun zouden moeten!
Maar naar omstandigheden gaat het dus redelijk :)
Gr,
Mar

Goed zo meis... zie het glas als halfvol ipv halfleeg; de baby groeit goed, jouw teen komt goed... je hubby komt goed... kortom.. alles komt goed... gelukkig komt de baby niet morgen.. je hebt nog een paar maanden om bij te komen en daarna met frisse moed aan de nachtvoedingen te beginnen... grin grin... er loopt er geloof ik nog niet nog 1 rond toch..? Dat zou wel heel vermoeiend zijn; dus probeer nog te genieten van het feit dat je een superreden hebt om lekker op de bank te liggen.. hopelijk samen!!!!! Want die tijd ga je straks nog wel missen! Geloof me!!!! haha....

XXX
Sunny

Terug
Bovenaan