in de maling genomen

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Volgens mij wordt ik in de maling genomen door mijn lichaam.

gister en eergister misselijk geweest nu vanchtend pijn in de onderbuik, mega gevoelige tepels al paar dagen errug moe en last van de hormoontjes en moet de 13de ongi worden?

Ik weet het zeker (of ik hou het mij voor) mijn lichaam houdt mij in de maling toch ????

Ik zou voor de test gaan als ik jou was.
Baadt het niet dan schaadt het niet.

nog even wachten hoor (als je het kunt volhouden)..ik heb hetzelfde, al een dikke week dezelfde 'klachten'als jij. Heb zaterdag mijn NOD. Vanochtend getest en uiteraard een streepje. Was ik toch wat sip van...Het is gewoon nog te vroeg.

Ben benieuwd rexie bij jou.

Ik wacht het bij jou af hihihi en dan beslis ik of ik ga testen. . . . .

maandag is ook mijn dag....en ik ben sinds gisteren in een keer mega moe en afgelopen zondag werd ik ineens kots en kots misselijk van de lucht van koffie..... ook hier de zenuwen door het lijf aan het gieren maar ik probeer gedult te hebben. Vorige keren was ik heel erg misselijk en dat ben ik nu helemaal niet..behalve het koffie insidentje dan he.

Ik wacht met jullie mee, mijn cyclus is in de war, ovulatie was een paar daagjes eerder. Maar ik schat de kans klein deze maand, ben ik bang. Maar toch ook wel zenuwachtig. Ipv 16 sept. is de NOD 13 sept geworden. Maar kan nu nog niet testen veel ste vroeg denk ik. Ik hoop dat ik het nog een weekje kan volhouden met testen maar mijzelf kennende zal dat niet lukken. Heb sinds een paar dagen last van mijn onderbuik, maar dat kan ook zijn omdat ik in de maling wordt genomen.

Ik dacht er wel aan afgelopen week omdat ik telkens misselijk wordt van de koffie en dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschappen, maar het kan ook toeval zijn. Ik hou nergens meer rekening mee.

Slopend hé dat wachten................

vreselijk echt vreselijk.

en wil ook niet hopen of er aan denken want oooooh is zo'n teleurstelling als het niet zo is.

grrrr

dus wanneer mogen we en kunnen we het beste testen tenzij we ongi worden natuurlijk of kan het dan alsnog ?

Hoi hoi,

Nou je lichaam kan je heel erg voor de gek houden weet het als geen ander inmiddels zijn we alweer een jaar bezig voor een 2de. Maar het zou zomaar kunnen hoor en het is natuurlijk ook te hopen. Hier ook as zondag de NOD maar ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat het niet zo is dan valt het ook niet zo tegen.

Liefs RH

Terug
Bovenaan