in de maling genomen

Nou als het goed is heb ik mijn eisprong ook gehad deze week, dus voor mij beginnen de spannende tijden ook. Met alles wat ik voel denk ik wat zou het zijn??? Volgens mij ben ik mezelf symtomen aan het aanpraten haha.

Maar ik moet nog wel even wachten mijn nod is pas 21 september...

Ik had nooit verwacht dat zwanger worden zoveel geduld vraagt. En ik ben nog maar ik mijn eerste ronde... Toen ik nog aan de pil was was een maand zo voor bij dan baalde ik alweer als ik mijn stopweek had en dus ongesteld werd. Nu wil je juist dat je de tijd hebt waarop je normaal ongesteld zou worden en duurt (lijkt te duren) het gewoon super lang.... Ik hoop mocht het deze ronde niet lukken dat de volgende maanden wat sneller gaan. Denk dat ik er gewoon te veel mee bezig ben.

Ik wacht ook mee. Weet niet precies wanneer mijn NOD moet komen, omdat ik op 13/8 een mk heb gehad. Dat is morgen dus weer 4 weken geleden en heb sinds 2 weken al weer wat kwaaltjes. Vooral heel misselijk en heel erg moe (ligt om half 10 al te tukken en ben al 2x bijna in slaap gevallen in een restaurant.....oeps). Vaak ook wat steekjes in m'n buik en een trekkerig/zwaar gevoel. Gisteren al wel een testje gedaan (omdat ik voor m'n gevoel 2 weken eerder op woensdag m'n eisprong had), maar helaas nog zonder streepje.

Vorige keer had ik op mijn NOD dag een testje gedaan en had een heel licht streepje. Had ook gewoon wat bloedverlies, dus heb de test weggegooid in de veronderstelling dat ik niet zwanger was. Na 3 dagen nog steeds maar een beetje bloedverlies en nieuwe test gedaan, toen een knalstreep.

Gok dus dat ik niet zo snel veel HCG aanmaak en daarom voor NOD nog niet positief test. Vriendlief is er 100% zeker van dat ik weer zwanger ben (merkt ie aan me, zegt ie). We'll wait and see. Morgenvroeg nieuwe test!!

@EB78 Nou succes morgen met de test. Ik zal voor je duimen...

PFFF

er zijn bij mij meer klachtjes bij. . . .
Errug moe sinds 3 dagen, wisselende stoelgang.
Warm koud warm koud, hormoontjes die omslaan als het weer hier in NL, opgezette buik en vanochtend steken zoals normaal bij ongi pijn in mijn onderrug en misselijk. maar nog niet ongi. . . . . (mag van mij ook weg blijven)

Vriend die nu ook nerveus wordt hahah. (wil pas volgende week woensdag testen)

MAar durf nog niet te hopen omdat het de 1ste ronde is. maar wie weet in mijn achterhoofd denk ik weer van wel.

Dames we moeten nog effe volhouden.

Spannend! Ik zou zeggen probeer alvast een testje maar als je je in kan houden kun je nog n paar dagen wachten...

Ik hou me in moet wel van mijn ventje.

die kan het ook wel bijna niet houden die droomde vanscht ook vaag over de uitslag van de test etc.
dus nee we wachten tot dinsdag ochtend.

maandag is NOD dag en dinsdag ochtend als ik het dan niet ben of maar een beetje dan testen.

mijn vriend denkt ook dat als je langer wacht hij duidelijker is maar daar ben ik nie zo van.

vandaag overigens wel echt heeeeeel erg misselijk geweest. pfffffff nog 4 nachtjes ik ga ook maandag pas de test halen.

weet iemand of er nog verschil zit bij kruidvat in de soorten testen ????? iemand advies

Terug
Bovenaan