In de maling?

He meiden!!

Nou, ppfff...had 08-06 ongesteld moeten worden, nog niks, alleen een zeurend gevoel af en toe in me onderbuik.
Maar ben met vlage misselijk en ben vandaag lichtelijk duizelig...ik wil zaterdag een testje gaan doen, maar ik ben eigenlijk wel bang dat me lichaam me voor de gek houdt, ben pas sins mei gestopt met de pil, kan toch niet de eeste keer al gelijk "raak"zijn?! Wil me niet aan die klachten toegeven, omdat je hier zo vaak leest, dat je lichaam je echt voor de GEK kan houden...ppff..nou wat een gezeur, maar wil het gewoon ff kwijt!
Iedereen verder suc6 he!!!

Veel liefs Lieke xxx
 
Als je pas in mei bent gestopt met de pil denk ik niet dat je al kan zeggen wanneer je ongesteld had moeten worden. Je lichaam moet namelijk weer zelf je cyclus gaan regelen en het kan een aantal maanden duren voordat hier regelmaat in zit. Bij de 1 zit het gelijk goed, bij de ander duurt het even. Ik zou me in het begin als ik jou was dus niet vasthouden aan bijvoorbeeld de standaard 28 dagen.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel raak is, maar ik zou inderdaad nog even wachten met een test. Zonde van het geld.
 
Hoi Lieke,

spannend!! Is echt verstandig om te wachten met testen. Zoals je hier al gelezen hebt, komt het erg weinig voor dat je test positief is als je een dag overtijd bent. Als je zaterdag een test doet, moet je Hcg hoog genoeg zijn.

Het komt wel voor dat je gelijk zwanger wordt na het stoppen van de pil.

Maar hou er wel rekening mee, dat je ongi ook gewoon uit kan blijven, omdat je nog zoveel hormonen van de pil in je lichaam hebt. Het is heel gewoon, na het gebruik van de pil dat je minstens 6 maanden moet wachten tot je zwanger bent.
Je kan ook een hele lange cycles hebben en daarom niet ongi zijn.

Maar ik hoop dat je zwanger bent en daarom nog niet ongi bent.

Veel succes

Liefs Tatjana
 
Nou wij zitten in hetzelfde schuitje geloof ik. Ik moet ook voor het eerst ongesteld worden na het stoppen met de pil. Als ik een cyclus van 28 dagen aan zou houden dan had ik op 5 juni ongesteld moeten worden. Maar goed ik weet dat het dus niets zegt maar wat is dat wachten ontzettend frusterend. Ik kan me ook niet voorstellen dat het de eerste keer al raak zou kunnen zijn maar wat zou het geweldig zijn!
 
Hoi Lieke,

Wat spannend joh! Bij mijn zus en een vriendin van me was het ook meteen de eerste maand raak, dus alles is mogelijk!!

Heel veel succes en ik hoop dat het raak is!
 
bedankt voor alle reacties, ja dat is ook zo natuurlijk, je kan er nogineens vanuit gaan dat je een normale cuclus hebt van 28 dagen...ppff...wil er gewoon niet mee bezig zijn, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan!

He, leuk wendy inderdaad zitten we in hetzelfde schuitje, laten we elkaar in iedergeval op de hoogte houden, delen we tenminste de spanning samen!!
Doeg! xxx
 
Hoi Lieke
Ik zit net als jij en wendy in het zelfde schuitje. Ben eind mei gestopt met het slikken van de pil. En zou over een paar weken mijn menstruatie kunnen krijgen.
Ik heb echter al veel last van lage rugpijnen, vaak plassen en steken in mijn buik. Het kan(en dat zal wel) zijn dat ik het me allemaal verbeeld omdat je zo graag wilt dat het raak zou zijn.
Bij mij zou het eerste kindje zijn, dus het is allemaal nieuw waar je mee temaken krijgt.
Eerste menstruatie na pil gebruik, zwangerschapstesten etc.
Spannend allemaal hoor.
We houden elkaar op de hoogte.

Succes en Groetjes
 
Hoi, anoniem, we houden elkaar zeker op de hoogte hoor!
Inderdaad zo vreem allemaal, alles is idnerdaad nieuw en als je besluit eraan te beginnen, kan je gewoon bijna niet wachten, maar goed we houden elkaar op de hoogte en suc6 he!!!

Veel liefs Lieke xxx
 
Terug
Bovenaan