In de maling?

hoi,
nou ik ben 9 mei 2004 gestopt met de pil 11 mei ongesteld 21 mei voelde ik mijn eisprong en 7 juni test gedaan en zwanger!!!!!!!!!!!! dus het kan wel zeker, en ik voel ook niks alleen ongi pijn in mijn onderbuik (nu niet meer) en schrale tepels!! ik hoop het voor jullie dat jullie naar het februari forum kunnen.
liefs sandra 15 feb uitgerekent.
 
Helly ladies,

Ook ik ben in mei gestopt met de pil en hoop nu snel (voor het eerst) zwanger te worden! Ik hoop zo dat het snel lukt, want ons leven was tot nu toe zo hectisch dat er voor mijn gevoel geen plaats voor een kindje was. Nu willen we allebei echt een gezinnetje stichten dus ik kan niet wachten tot het moment dat ik zeker weet dat alles goed gaat, eigenlijk totdat ik 3 maanden zwanger ben dus. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren. Ik denk alleen nog maar aan baby's maar we willen tegen niemand zeggen dat ik met de pil ben gestopt. Alle bladen heb ik al verslonden en al 2 boeken uit gelezen, welke ik dus steeds moet verstoppen. Het is zo moeilijk mijn mond te houden, was het vast maar zo ver!!!

Tot gauw,
Caro
 
hoi ik ben ook gestopt met de pil in mei en hoop ook snel dat het raak is ik voelde me ook raar in me buik en heb een test gedaan maar nee maar ben bang dat het niet lukt omdat ik er te veel mee bezig ben ik hoop snel voor je dat het lukt en hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen houden
groetjes xxxx pink21
 
Het zou wel kunnen natuurlijk dat je lichaam je voor de gek houdt. Hou daar in ieder geval voor je eigen gevoel rekening mee. Je lichaam moet ook wennen aan het niet meer slikken van de pil.
Ik hoop alleen dat zaterdag het tegendeel waar is, dat het RAAK mag zijn!!!!!

Liefs en veel succes,
Ank
 
Terug
Bovenaan