A Anoniem Guest mei 28, 2007 #11 Hee, bij mij deed het filmpje het wel en ik vond het geweldig! Echt genieten! Groetjes Hanneke
A Anoniem Guest mei 28, 2007 #12 Huh,.. hij doet t? Zegt bij mij steeds fout met Javascript! Maar ben blij dat jullie het wel kunnen zien!
Huh,.. hij doet t? Zegt bij mij steeds fout met Javascript! Maar ben blij dat jullie het wel kunnen zien!
A Anoniem Guest mei 28, 2007 #13 Whahaha die Kay vond het echt geweldig he? Hij lag er echt zo op zijn gemakkie bij! En Sep Kay maar vasthouden hihi
Whahaha die Kay vond het echt geweldig he? Hij lag er echt zo op zijn gemakkie bij! En Sep Kay maar vasthouden hihi
A Anoniem Guest mei 28, 2007 #14 Hoihoi Bij mij zegt hij ook steeds dattie een probleem heeft met het javascript ofzoiets.... Jammer hoor, ben nu best wel benieuwd Groetjes happyM.
Hoihoi Bij mij zegt hij ook steeds dattie een probleem heeft met het javascript ofzoiets.... Jammer hoor, ben nu best wel benieuwd Groetjes happyM.
A Anoniem Guest mei 28, 2007 #16 OOh wat leuk, wat liggen ze lekker! Leuk filmpje! Ja ik kan hem ook gewoon zien. Nanda, mv Tess