In de wolken van mijn (onverwachte) 1e echo!

Hallo!

Ik ben zo gelukkig! Ik moet het gewoon even kwijt, vanmorgen moest ik voor mijn zoontje Mees naar de huisarts om naar zijn longen te laten luisteren, zijn ademhaling is 'zagerig', heel normaal deze tijd van het jaar, verkoudheid overal om ons heen, maar omdat hij een ernstige hartafwijking heeft, kunnen we geen risico nemen. Ikm oest hem dus uitkleden naast het echo appartaat!!!! Ik zeg tegen de huisarts; zo maak je het wel heel aanlokkelijk!! Nou dan gaan we zo toch even spieken zegt ze!!!
Wouw, geheel onverwacht, inwendige echo, en ja hoor, een piepklein vruchtje, nog wel heel erg klein, maar als ze hem goed stil hield, zag je een hartje bewegen... nog geen zes weken, maar dat wist ik, ik ben morgen of zaterdag zes weken!!
Wat geweldig, een heerlijk gevoel..Het zag er allemaal keurig uit! een last van mijn schouders, we zijn er nog niet, dat weet ik, maar zeker een heel erg goed begin!!

Ik gun jullie allemaal binnenkort een hele mooie echo!!
Liefs van Sarah

Hallo!!

Ondertussen heb ik maandag mijn tweede echo gehad! En weer zag het er prachtig uit, er klopte weer een prachtig hartje!
Heerlijk gewoon. Dinsdag mag ik weer heen, en dan ga ik voor de eerste keer deze zwangerschap naar de Gyneacoloog, hoop dan dat het weer super is. Het voelt goed, maar door mijn 3 miskramen, lijkt het wel of ik het mezelf niet toe kan laten om te genieten... ben zo gelukkig dat ik weer zwanger ben! Heerlijk.

Liefs Sarah

wat fijn dat de huisarts een echo maakte zeg, dat doet een mens echt goed.
Ik heb dan nog nooit een miskraam gehad maar ben de hele tijd wel bang dat het mis gaat...

Hoi Sarah,

Je zegt dat je zoontje een hartafwijking heeft. Wat heeft hij als ik mag vragen.
Onze zoon heeft namelijk ook een hartafwijking namelijk de transpositiestand van de grote vaten. Heb nu een gezonde dochter en ben zwanger van de derde. Heb ook twee miskramen gehad. Dus je verhaal was wel herkenbaar.
Lekker joh een goede echo.

Gr.

Terug
Bovenaan