In de ziekenhuistas.

Morgen ben ik 37 weken, ik wil graag thuis bevallen, maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt. Dus ben ik mijn tas voor het ziekenhuis in aan het pakken.
Logeertas voor de meiden staat ook al klaar.
Nu zit er het volgende in mijn tas:
-badjas
-slippers (zodra ik ze gevonden heb)
-nachthemd
-twee stel ondergoed
-1 stel makkelijke kleding om in naar huis te gaan.
-twee stel babykleertjes
-boek
-toilettas
-fototoestel
-filmcamera

Nog kopen:
-aquarius
-dextro energie snoepjes
-muslirepen

Wie heeft er nog aanvullingen, wat vergeet ik..........

Ik vergeet mijn verzekeringspasje en een identiteitsbewijs, zo gelijk erin stoppen.
Muntje voor rolstoel, soms nodig.

Reserve batterijen voor de camera's, hier door hebben wij van onze middelste alleen twee polaroids van de geboorte :-(

Eventueel een fles als je van plan bent flesvoeding te geven.

Ik heb hem ook al klaar staan omdat we onder behandeling bij de gyn lopen en ik soms bang ben dat ie zegt blijf maar, haha wil alles zelf klaar hebben staan. Ik heb idd een voedingsbh en 2 x pyamajurk geval haha. En 4 onderbroeken. Voor de baby 2 x setje met mutsjes en sokjes en slofjes.
Maxicosi moet bij ons in de auto blijven ipv mee de verloskamer in, ook wel logsich.

Verder denk ik dat je wel al alles heb...ik nog niet zie ik zo haha maar het belangrijkste vind ik dat ik zelf de kleertjes voor de beeb heb uitgezocht en mijn ondergoed, straks pakt iemand anders net zo'n nare onderbroek ofzo hahaha ik ben een zeikerd hoor daarin.

Even samengevat+extra's:
-Toiletspullen
- Pyama/nachthemd
- Bigshirt/groot oud t-shirt om in te bevallen
- Badjas
- Pantoffels/slippers
- 2 of meer keer ondergoed
- Voedings bh
- 2x warme sokken
- 1x schone (makkelijke) kleren (je kunt waarschijnlijk niet in je normale kleren)
- 2x Spuugdoekjes
- 2x babykleertjes
- Baby jasje
- Baby mutsje
- Omslagdoek
- Zwangerschapskaart (van verloskundige)
- Inschrijfbewijs kraamzorg
- ID-kaart en ziekenfondspasje
- gsm + oplader
- foto- en/of videocamera (met volle batterijen/accu)
- Maxicosi
- Muntje voor de rolstoel (?)
- Energie voedsel

Terug
Bovenaan