In het vliegtuig met je kleine

hoi hoi,

wij zijn in augustus naar tunesie geweest en het was heerlijk!!!
vliegen vond aaron geweldig,hij sliep namelijk
bij binnenkomst een kant en klare fles gegeven en opgewarmd en toen we opstegen had hij die al op
we hadden 1 pak luiers mee en een pak zwemluiers en het was net genoeg voor 9 dagen,verder hadden we een pak melk meegenomen en ook dat was net genoeg,voor elke dag had we een potje warm eten en een potje fruit,nou alle potjes zijn bijna mee terug gegaan,we hadden all-inclusive en ze waren echt super voor aaroneten langer koken,of langer een pannekoek bakken het maakte allemaal niet uit!!

babageruimte hadden we nog genoeg over,en voor aaron hadden we veel te veel meegenomen,alles was bijna nog schoon!!

heel veel plezier en geniet ervan!

groetjes nienke..trotse moeder van aaron (24-11-2006)

Hoi,

ik heb 2x gevlogen met de kleine en vond het niet zo ´n succes . De eerste keer ging beter, maar slapen, ho maar! Alleen op de terugweg eventjes. Laatst zijn we in september naar Turkije gevlogen: Emre was heel lief, daar niet van, had ook geen last van oortjes, heeft niet gehuild, maarrrrrrrrrrrrrr het ventje kan geen seconde stil zitten. Hij wil kruipen, van mijn schoot af. We hebben hem af en toe even laten kruipen in het gangpad, maar het was heel gewring op schoot. Telkens hielden we hem even bezig met een speeltje, of hij ging staan en lachen naar de achterbuurman, maar telkens eventjes, dan wilde hij er weer af ! Op de heenweg viel hij bij de landing in slaap  (laat dan ook maar!!!) en op de terugweg heeft hij alleen het eerste uurtje geslapen. Het was geen hel, dat niet, maar ERRUG vermoeiend, zo ´n wringkont in bedwang proberen te houden!

groetjes en succes
Mie

hoihoi alle moeders

bedankt voor de tips en jullie ervaringen met vliegen.
we  zullen zekers  van deze vakantie genieten.
en ik zal   volgende week nog een x aan jullie denken.(hihi)

groetjes renate, knuffel v. rianka

hallo

Bedankt voor alle tips! Ik wist namelijk niet dat ik geen poedermelk mee mag nemen. Ik had de KLM gebeld en daar zeiden ze dat baby voeding gewoon mocht, dus ik was van plan, poeder mee te nemen. Maar die kant en klare pakjes is een super tip. Ik ga ze straks kopen, zodat we al kunnen oefenen. Hopelijk vindt hij het lekker.

Ik ben benieuwd hoe het gaat! We zien het wel. ik zie vooral op tegen het stilzitten. Dat woord kent hij namelijk niet. Op schoot zitten vindt hij vreselijk, 2 minuten en dan is hij er wel weer klaar mee. Dus hopelijk valt hij snel in slaap., Ach we zien het wel

Carina

hoi

Ik ben met mijn dochter in zomer gevlogen(zij was 6,5maanden oud)

Je kan het beste van te voren met de vliegmaatschappij bellen en informatie vragen over wat je mag meenemen en wat niet..het schijnt toch wel verschillen te zijn..en ook over extra bagage voor de kleine..
ik mocht toen wel poeder meenemen maar geen water.. op terugweg had ik de waterfles vol en niemand zei iets.. ik had de fles gegeven direct voor en na het vleiegen en kreeg dus warm water bij het restaurantje op het vliegveld.. maar als je geen warm water mag meenemen zijn ze idd VERPLICHT om het aan jou te geven
Ik kreeg ook een extra gordel die ik bij mij vastmaakte en de kleine ook veilig meevloog..helaas hebben dat niet alle matschappijen

succes

Terug
Bovenaan