in het ziekenhuis, na het breken van mijn vliezen, bij 28 weken zwangerschap

Hallo allemaal,

Bij mij zijn de vliezen gebroken bij een zwangerschap van 28 weken, ik moest toen gelijk naar het ziekenhuis, waar ik nu nog steeds lig, alles is onder controle, en ben nu bijna 32 weken zwanger. Maar het valt allemaal niet mee, dit omdat ik thuis ook nog een man en 2 kleine kindjes heb.
Dit is nu de 2e keer dat mij dit is overkomen, bij onze 2e kindje zijn de vliezen met 30 weken gebroken, en hebben ze het weten te rekken tot 36 weken, waar ik natuurlijk heel blij mee ben, Maar het was toch wel een domper dat mij dit nu weer moest gebeuren.
Wie herkent dit ook? en heeft dit ook al meerdere keren meegemaakt?

Groetjes van mij
 
hey wat vervelend zeg!
Hoe lang moet je nog blijven? zo lang mogelijk neem ik aan...

Ik heb hier verder geen ervaring mee, maar hoop dat alles goed gaat met jou en je baby.

hou ons op de hoogte!!

liefs
nicole
 
ai, ik heb hier geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat je het vervelend vind, zeker met 2 kleintjes thuis...

Hopelijk kunnen ze het nog een paar weken rekken... en denk maar zo... straks heb je er weer een wolk van een baby bij en kun je met je man van 3 kleine kindjes thuis genieten...

Rustig aan... en we horen het wel van je!

Liefs
 
jeetje, veel sterkte. Maar wat ik me afvraag, is dat dan niet erg als je vliezen al gebroken zijn? Het kindje heeft dan toch geen vruchtwater meer? Ik heb altijd begrepen dat het kindje binnen 24 uur geboren moet worden na het breken van de vliezen?
 
Heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat het genieten van je zwangerschap een stuk minder is zo in het zkh.

@ GWG: Nee, je lichaam produceert nieuw vruchtwater bij.
 
Bij mij waren mijn vliezen gebroken met 34 weken. Ik dacht ook dat je kindje dan binnen 24-48 uur geboren dient te zijn, maar dat geldt pas als je 37 weken of verder bent. Bij mij was de oorzaak streptokken b infectie. 1 dag later is gelukkig mijn dochtertje geboren dus heb niet lang hoeven wachten, maar ook zij was besmet. Dankzij op tijd toegediende antibiotica is alles goed gekomen.
 
Terug
Bovenaan