In het zwembad ben ik niet ziek hoor mama !

S'avonds na het eten dan gooien we de restjes weg in de klikobak, die staat buiten aan de voorzijde van het huis.
Merel tijdje terug: papa, wat ga je doen met dat eten.
Papa: dat breng ik naar de buurvrouw, dan heeft die ook wat te eten. (als grapje natuurlijk)

Gisteravond was de pan helemaal leeg,ik als grapje: wat verveldend nu heeft de buurvrouw niks!
Merel (die haar eten niet luste en haar bordje nog vol had): owww..maar dan mag de buurvrouw mijn bord wel! hahahahaha

Ja..wat zijn ze slim!

echt leuk!!

WE zitten in de auto en het is donker buiten. Ik vraag aan de kinderen of ze de maan zien. Noa zegt dat ze de maan niet ziet en vraagt of ik het lampje in de auto aan wil doen zodat ze de maan dan wel kan zien. hahaha

Ok, dit verhaal gaat de boeken in als klassieker:

Het is kerstvakantie en we gaan met de auto weg. Gert en ik hebben beide al een paar nachten erg slecht geslapen, dus we zijn niet echt alert meer. Ik pak alles bijelkaar om mee te nemen: een tas met speelgoed, een paar extra schoenen en omdat het mooi weer is en we misschien nog wel even naar buiten gaan ook Julian zijn loopfiets. Gert heeft de autosleutel, maar heeft de auto nog niet open gedaan en is zelf in huis. Ik loop met de spullen onder m'n arm buiten en zet ze vast achter de auto neer zodat ze zo de kofferbak in kunnen. Ik loop weer in huis om Julian zijn jas etc. aan te doen en ondertussen loop Gert naar buiten en stapt in de auto. Ja wel, hij start de auto en rijdt achteruit de oprit af. Hij hoort wel lawaai, maar denkt dat hij over een hoopje sneeuw rijdt (wat ten dele ook waar is) en geeft nog wat gas extra bij. Als Julian en ik buiten komen zien we zijn loopfiets in 3 grote stukken op de weg liggen....
Hmmmm.....niet zo fraai natuurlijk, maar allang blij dat het maar materiele schade is. Om erger te voorkomen zet ik Julian bij papa in de auto en ruim de stukken fiets op.
Julian tegen papa: "papa, wat heb je nou gedaan? Heb je mijn fiets stuk gemaakt?"
"Ja" zegt Gert "ik ben er per ongeluk over heen gereden en nu is ie stuk".
"Nou" zegt Julian "dan mag je ook wel even Sorry zeggen!"
Whahahahaha!

Terug
Bovenaan