in holland staat een huis

hhaa, lache, Wat een topic! Wat is het volgende??? !!!!!!!!

Ons huis, we wonen er nog geen 2 jaar, op funda staat een oude foto, dus heb de foto maar even gekopieerd uit de koopakte!! Inmiddels hebben we toch al weer wat veranderd  (nieuwe oprit, nieuwe garagedeur en rolluik voor het voorraam)

Dit is onze woning  (blauw hoekhuis). Had even geen foto zonder auto's. De witte en de groene zijn van ons .

Groetjes,
Nelly.

Leuke topic, daar doen we dus weer aan mee.
Ik heb alleen echt moeten zoeken, een foto met ons huis, maar kreeg ineens een helder ogenblik. Een foto met de geboorteborden in de tuin.
Hier wonen we alweer 7 jaar.

Hij is niet echt heel duidelijk maar we wonen op de hoek in een rij van 8 huizen, heerlijk in een doodlopende straat tegenover 2 verschillende baisscholen, wat wil je nog meer.

Groetjes Marina.

Hey Marina,

wat een helder id!!! Die foto met de borden, ik had ook geen duidelijke foto van ons huis, tot ik idd, die foto met de borden bedacht! Wat heb je er trouwens veel in de tuin staan.

Dit is ons huis, 2 onder 1 kap. We wonen er sinds 2,5 jaar (nieuwbouw)

Helaas staat de bovenkant er niet bij op, kzal nog eens een foto maken met het hele huis erop.

Liefs Maaike

Hier is ons huisje,..

Dat wat boven muurtje uit steekt is geen onkruid whaha,.. maar Lavendel hihi,.. Denk zeg t maar vast..

Esmé mv Kay

Hoi Maaike,

Tja, wat een helder moment he...
En de borden.....en stonden er 4 in de tuin...
1 van mijn familie
1 van Marc ( mijn man ) zijn familie
1 van een heel goed bevriend stel
1 van nog een heel goed bevriend stel.

Ja, en iedereen zal het niet ontgaan zijn dat we een kindje hadden gekregen.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan