In slaap huilen!

He hallo,

Heeft er iemand ervaring met baby's die eerst huilen voordat ze in slaap vallen.
Ons zoontje huilt wel een uur voordat hij in slaap valt en hij is dan erg onrustig en wordt snel weer wakker. Overdag slaapt hij nauwelijks, van die hazeslaapjes. Als hij eenmaal slaapt, dan slaapt hij 's nachts wel goed. Overdag ben je na de voeding nog 1  uur met hem bezig boeren, verschonen, spelen en slapen. Als hij eenmaal slaapt komt hij alweer 1 uur voordat hij zijn volgende voeding moet hebben. Hij is nu 7 weken en krijg 6 voedingen van 110/120 cc om de vier uur.

Heeft iemand tips of ervaring met inbakeren, osteopaat, alles is welkom!

Als ik maar een tevreden ventje ervoor terug krijg.

Groetjes Mij

tja, moeilijk. Sommige babies hebben het nodig om zichzelf in slaap te huilen, maar een uur?

Sommige meiden hier gebruiken een bakerzak, maar ik heb daar geen ervaring mee.

Succes, Ilona

Mijn oudste dochter heeft zich heel lang in slaap gehuild...geen uur, maar in het begin wel vrij lang (of kwam dat door mijn moederhart dat elke keer weer brak...) weet niet meer hoelang dat heeft geduurd, maar zeker wel tot een jaar....ze sliep verder wel als een blok, moest zich blijkbaar voor het slapengaan nog even af reageren....

Maar het stopte wel weer vanzelf, dus.....

groetjes yvonne

(hoop trouwens dat naomi dat niet gaat doen, want dan kunnen we nog wel wat slaapproblemen verwachten van de oudste...nou ja we zien wel)

hallo,