In slaap huilen

sorry dames, ik zie net dat ik het verkeerd gelezen heb. Het is wakker maken na de 4 uur en dan schijnt er na een aantal dagen vanzelf regelmaat in te komen qua tijd en dan zal het huilen ook minder worden.
Baat het niet dan schaadt het niet, ik houd jullie op de hoogte!

het is inderdaad te proberen he!
HEb ook een oplossing voor het slapen...Florian slaapt nu op zn buik. Het gaat heel erg lekker en kom ongeveer uit op voeden om de 2,5 a 3 uur! Mocht hij v aker komen doe ik dat ook gewoon, maar probeer eerst of hij niet liever door wil slapen door m te sussen. Voor mensen die hun kindje niet willen laten huilen (ik doe dat dus niet..misschien max 5 minuten) ook een boekentip: Lekker slapen zonder huilen van Pantley. Heb het boek van Ria Blom ook en dat klinkt ook logisch, maar ik voel me beter bij de methode van Pantley (je krijgt tips om je eigen methode te kunnen ontwikkelen!)

Wij gebruiken ook de Ria Blom methode maar ik laat Twan geen half uur huilen. Als het echt alleen pruttelen is ga ik er niet naar toe(soms heeft ie die tijd nodig om in slaap te komen) maar als ie echt aan het huilen is ga ik na 10 min kijken en er bij zitten en even aaien/speentje erin en slaapliedje zingen. Ik haal hem niet uit bed!
Als ik hem laat huilen raakt ie alleen maar meer overstuur en duurt het nog langer voordat hij slaapt.Vaak is dit op de dagen dat ie veel nieuwe indrukken op heeft gedaan. Soms zit ik er 20 minuten naast voordat hij in slaap valt maar dan ligt ie ook weer lekker in dromenland. Hoort er gewoon bij!

antonio valt in slaap tijdens de bv, als hij niet in slaap valt dan wieg ik hem en is het klaar. soms laat ik hem wel huilen als ik bijv net aan het eten ben en dan valt hij uiteindleijk wel in slaap, probleem is dus nu wel dat hij niet uit zichzelf in slaap valt.

Terug
Bovenaan