In slaap komen

Ik heb onze man ook nooit laten huilen, nu deed hij dit zelden hoor, maar kwam zeker in het begin moeilijk in slaap doordat hij lag te maaien met armpjes en beentjes, inbakeren zag ik niet zitten dus bleef mijn partner of ik bij hem en hielden zijn beentjes wat tegen en dit ging prima, hij had ook een sterke zuigbehoefte en vaak zodra ik mijn pink gaf sliep hij binnen een paar minuutjes.

Over het ritueel van pyama en muziekje aan....
mijn mannetje is nu bijna 5 maanden en overdag ligt hij gewoon in de box te slapen, doen jullie je kleintjes dan 4x per dag een pyamaatje aan en naar bed en dan weer kleertjes aan en naar de huiskamer???

gr.
saskia
 
Die kleine van mij is nu 5,5 mnd en sinds de vakantie slaapt hij niet meer door. Wat wil je op een camping 's nachts een baby laten huilen? Dus kreeg hij de borst.Nu moeten we hem dat dus afleren. Ook overdag valt hij niet meer uit zichzelf in slaap. Soms lukt het om hem in zijn bed te leggen, maar meestal blijft hij dan krijsen! Echt hard en gillen. Hoever moet je gaan met een baby? Als hij gewoon huiltop een normale manier, dan laat ik hem liggen en eventueel een paar keer sussen of een muziekje aan, maar dat gillen lijkt me niet goed, toch?

GR Yvonne
 
Terug
Bovenaan