In slaap krijgen is drama

Jeetje dat klinkt heftig! Geen idee of je iets aan deze tip hebt, maar hier hielp het om dochtertje een doekje in haar handje te geven, zodat ze haar speen niet kon vastpakken en uittrekken. Gewoon zo’n eenvoudig spuugdoekje, zodra ze sliep legde ik m weer opzij. Ik heb verder geen ervaring met inbakeren... Heel veel succes! 

Ja, ik dek hem inderdaad ook nog heel strak toe met een dun lakentje. Puur voor de geborgenheid. Als ze haar  armpjes dan alsnog los wurmt, dan zou je preventief 1 armpjes boven de deken kunnen laten. Dan kan het zijn dat ze minder de drang heeft om de andere arm ook los te wurmen. Dat werkte bij mijn zoon tenminste erg goed!

Wij hebben dit probleem ook gehad. Uiteindelijk ook puckababy vier seizoenen slaapzak gekocht en dat hielp een beetje maar niet alles. Heel strak instoppen doen we nog steeds en soms een opgerolde handdoek tussen armpje en lakentje zodat hij niet zijn arm er uit kon wurmen. En wat we ook deden was hem inbakeren zodra wij gingen slapen en hij voor het eerst wakker werd ( in de nacht)  Hij draaide toen wel al dus ik durfde niet in te bakeren als ik er niet bij was. Maar ik durfde dit wel als wij er naast lagen te slapen.

Terug
Bovenaan