in slaap wiegen

Dag Mama's,

Mijn dochter is nu 5 maanden en 1 week en et lukt me nog steeds niet om haar in bed te krijgen zonder dat ik haar in slaap wieg. Ik vind het ontzettend moeilijk. Ik ben soms uren bezig om haar in slaap te wiegen. Hebben jullie dit prbleem ook? Heeft eriemand tips? Haar laten huilen lukt ze blijft doorgaan totdat ik haar optil.
 
Ik zit met hetzelfde probleem, maar dat sinds drie weken. Bij ons heeft het inbakeren goed geholpen. Helaas moeten we dat nu afbouwen, omdat hij probeert te draaien, maar het is een vreselijk drama nu. Hij wil absoluut niet meer in z'n bedje slapen. Alleen op de arm in slaap gewiegd of in de maxicosi. Laten huilen werkt hier ook niet. Dus ik heb helaas geen tips voor je, Jebbari27, maar ik hoop net als jij dat iemand anders die wel heeft!
 
Oh meiden we hebben er dus allemaal moeite mee. Lees de vorige thema s maar terug.
Slaapgids helpt niet en ook hier stoppen met de puckababy want hij draait maar gelukkig heb ik een air sleep maar dan nog dood eng.
Ik ga dinsdag naar een ostiopaat schijnt ook wonderen te doen en wordt vergoed door de meeste verzekeringen.

Wordt vervolgd.
 
En als je er naast zit ?

En gewoon bij je nemen zonder wiegen ?

en dan zo langzaam afbouwen, ze zal toch moeten leren uit zichzelf in slaap te vallen ?
 
Ik laat mijn zoontje wel zich in slaap huilen. De eerste keren is heel erg zielig maar je moet er niet heen gaan, natuurlijk wel als ze overstuur zijn, maar als je er te snel heen gaat hebben ze net een half uur gehuild... kom jij binnen... en beginnen ze het hele proces opnieuw dussss weer een half uur voor ze op t zelfde niveau zijn... moeders nog meer in de stress...
Tom huilt zich niet altijd in slaap hij heeft nu geleerd om zelf te gaan slapen. Het is wel goed om ze wakker weg te leggen dan leren ze het.
succes in ieder geval t is zeker niet leuk en ook echt niet makkelijk!!!
 
Hoi, hoi,

Onze oudste zoon kon heerlijk wakker in bed liggen, maar moest weestal wel zo'n 10 minuutjes huilen om in slaap te komen en ik vond dat prima, had er eigenlijk geen moeite mee.
Onze tweede zoon vandaag een half jaar had meer moeite in bed, na twee drie weken was het brullen en ik kon er deze x heel moeilijk tegen ( misschien omdat het mijn laatste is hihi) en lag hij de hele dag beneden. Ja daar sliep de boef dan heerlijk op zijn buik, gelukkig sliep hij s'nachts wel prima en werd hij alleen wakker voor z'n voeding. In de avond lag hij wel op mijn borst terwijl ik in bed lag ( kon niet makkelijk draaien doo0r de keizersnede.)
Maar ja overdag werd hij steeds vaker en sneller wakker door alle geluiden, maar omdat hij een buikslaper is durfde ik hem niet op bed te leggen. Hier heb ik een babysense 2 voor gekocht en sindsdien slaapt hij meestal 2x per dag 1,5- 2 uur.
Voor ons was dit de oplossing, maar nog steeds als hij ligt te huilen wat niet vaak gebeurt heb ik er moeite mee en loop er toch na 10 minuten heen en pak ik hem op en soms geef ik nog even de borst en leg hem dan weer terug.

groetjes danielle
 
Terug
Bovenaan