In stuit

Mijn kleine man ligt al een aantal weken in stuit.
Hebben meer dames de kleine in stuit liggen?

Nu is er nog 80% kans dat ie alsnog goed draait, maar is toch altijd lekkerder als ie goed ligt. Hij heeft nog paar weken de tijd om te draaien en uiteindelijk blijft maar 5% in stuit liggen. Ben nu bijna 31 wk en dan ligt 1/3e in stuit.

We zullen het volgende week donderdag met de echo wel weer zien.

Liefs
 
Mijn 2e kindje lag ook in een stuit. Ze hebben haar nog proberen te draaien met 34 weken, maar helaas is dat niet gelukt. Dus toch een keizersnee gehad met haar. Is niet ideaal en je wil natuurlijk het liefst gewoon bevallen, maar als het niet anders is dan moet het maar (nietwaar) is me wel alles meegevallen, alleen de weken er na niet mogen tillen ed. viel me wel heel zwaar, ik had nog een kleintje lopen, dan ben je altijd op anderen aangewezen, gelukkig veel hulp van mijn moeder en 1 vriendin gehad. Deze keer ligt de baby gelukkig niet in stuit en hopelijk blijft dat zo. Sterkte er mee hopelijk keert je mannetje zelf nog.
 
Ik heb echt werkelijk waar geen idee...Vk heeft het er niet overgehad dus zal wel niet dan toch?
Moet donderdag weer heen en hoor dan ook wanneer ik de volgende echo ongeveer moet hebben...
 
Bij mij lag het met 28wk goed en met 29 alweer in stuit dus het draait nog alle kanten heen. Kheb nu wel het idee dat het weer anders ligt omdat ik nu regelmatig toch al flinke schoppen krijg tegen mijn rechter rib. We zullen het woensdag zien dan moet ik weer naar de verloskundige...ben dan 31wk6dgn Ik ben trouwens zelf ook in een stuitligging geboren en mijn moeder is wel op de natuurlijke manier bevallen wel is het opgewekt en met extra controle, maar het kan dus wel. We hebben voorlopig nog de tijd want het kan nog zeker tot 34 weken draaien...dus daar gaan we maar gewoon van uit.
 
Rond die periode lag de kleine hier ook in stuit. Met week 32 lag hij weer goed (voelde hem ook draaien). Hopelijk blijft hij goed liggen nu, want kreeg van de gynaecoloog te horen dat de baby tot en met 36 weken nog kunnen draaien.... en ik ben nu 33+1 weken.

Voor zover ik weet ligt hij nog goed, kan zijn billetjes goed voelen. Hij ligt meestal aan de rechterkant. Volgende week maandag mag ik weer kijken hoe hij ligt en hoe groot hij wordt geschat, ben benieuwd of hij dan nog goed ligt.
 
Hoii

Ons ukkie draaid ook nog veel en ligt ook regelmatig in stuit. Ik ben nu 33+5 maar maak me er niet zo een zorgen om. T koppie heeft ook al een paar keer beneden gelegen dus weet de uitgang wel te vinden;-) Heeft nog genoeg tijd om goed te gaan liggen.
Ik heb van t weekend wel gigi veel pijn gehad en heb zelf het idee dat ie nu goed ligt en al wat is ingedaald. (dat daar de pijn vandaan kwam)

Liefs
 
onze meiden lagen 2 weken geleden ook alle 2 in stuit..nu was maandag bij de echo te zien dat er 1 is gedraaid maar degene die voor de uitgang ligt nog niet, lag met de voetjes eerst..nu is ze maandagavond onwijs in de weer geweest dus heb t idee dat ze miss ook gedraaid is..maar hier ( lig in het zh) zeggen ze dat ook al liggen ze in stuit je gewoon kan bevallen..dat hebben ze liever dan een keizersnee..maar als mijn bevalling gaat doorzetten gaan ze kijken hoe ze liggen en gaan ze beslissen..dus best wel spannend allemaal..ben nu 32+6
 
Mijn eerste kindje lag met 30 weken al ingedaald en is er niet meer van haar plaats gekomen tot de bevalling. Nu ben ik 30+3 weken en deze ligt nog vrolijk in een stuit en gaat geregeld anders liggen.
 
Terug
Bovenaan