In welke ronde was het raak?

Hallo Allemaal,

Ik was wel even benieuwd hoe snel het bij iedereen is gelukt om zwanger te worden.
Bij mij was het al in de eerste ronde raak zo snel dat ik het bijna niet kon geloven.....en wat is jullie leeftijd?Ik ben 23 en heb altijd gezegd dat ik jong moeder wilde worden.

hihi oke gaan we
nr 1 was een verrassing, wat toen 23
nr 2 tweede keer raak, was toen 26
nr 3 tweede keer raak, was toen 30
nr 4 eerste keer raak en ik ben 33 als dit kindje geboren word
Dat is dus voor mij ook de reden om mee te doen aan moeders voor moeders, ik besef hoeveel geluk ik heb dat ik iedere keer zo snel en spontaan zwanger ben.
Dat gun ik andere vrouwen ook

ook ik wilde graag jong moeder worden en mijn droom was altijd 4 kindjes, je snapt ik ben een gelukkig mens

xxx

Hmm ben het aantal rondes tellen kwijt..
Ik ben nu zwanger na 3,5 jaar na mijn eerste zwangerschap (missed abortion en daarna nog 3 keer vroege miskaam). Dus erg spannend, gaan nu voor ons eerste kindje (nu 8w2d)..

gr Yosha

Wij verwachten ons 1e kindje. Ik ben eind augustus gestopt met de pil daarna nog 1 keer ongesteld geweest en in toen in onze vakantie in turkije was het raak :D Nu volgens de gyn 7 weken zwanger :D

Euhmmm in december 2008 gestopt met de pil... juni 2009 voor het eerst zwanger dit werd een miskraam, in augustus 2009 zwanger, ook een miskraam, in januari 2010 zwanger, dit werd een miskraam, in maart 2010 zwanger dit werd een miskraam en in mei 2010 was ik zwanger en in januari 2011 werd mijn eerste kindje geboren..

Nu ben ik in september gestopt met de pil en in ronde 1 zwanger.. Nu maar hopen dat alles goed gaat, het hangt er nog even om..!

november 2009 stopte ik ben de pil ik raakte toen in december zwanger eeste kindje

nu ben ik in september 2011 gestopt met de pil
en ben nu 5a6 weken zwanger van onze tweede

De eerste twee in de 1e ronde.
Deze zwangerschap in de 2e ronde. Allen zonder tegenslagen, tot nu toe.

De eerste kwam op mijn 24e, de 2e op mijn 28e, bij de derde,- als alles goed gaat- ben ik 31.

Terug
Bovenaan