In welke ronde was het raak?

Ben in januari 2011 gestopt met de pil.

We wouden eerst op een regelmatige cyclus wachten, maar de gebeurde maar niet. Maar ben toch zwanger geworden en ben nu 6 weken in verwachting.

Oh ja ik ben 25 jaar.

Hi ik ben in juli 2011 gestopt december zwanger maar een windei, mei zwanger en in week 7 miskraam, september zwanger week 6 miskraam en anderhalve maand later(nu) 8 weken zwanger: overtuigd dat het nu goed zit en 31 jaar.

Ik verbaas me over het aantal vrouwen dat miskramen krijgen. Het lijkt wel 50/50.
Zwanger worden is echt een geschenk, zwanger zijn een wonder.

Zeg dat wel zwanger worden en zijn is echt een wonder,vooral omdat je er ook weinig invloed op hebt het gaat zoals het gaat, ookal had je het soms anders gewild.ik heb 2 jr terug ook een miskraam gehad en had bij deze zwangerschap dus met 7 week (gister) een vroege echo en alles zag er perfect uit gelukkig.....toch vind ik het wel erg spannend allemaal want je hebt toch nog steeds in je achterhoofd dat het fout kan gaan vooral omdat je het al een keer meegemaakt hebt.Maar ik ga wel erg op mn gevoel af en de vorige keer had ik het gevoel dat het fout zat en dat was ook zo en nu heb ik een zeer positief gevoel en de echo was perfect dus dat geeft wel weer een beetje een safe gevoel.

Hoihoi!

De eerste keervwas het de derde ronde raak, de tweede keer was het de tweede ronde raak en nu onze derde, totaal onverwachts... Dus geen ronde...

Nu ruim 4 weken zwanger, voorlopig op 29 juli uitgerekend!

Eerste kindje, september gestopt met anticonceptie... Moets 1 cyclus wachten van de gyn, maar vriend zat in buitenland tijdens mn menstruatie en in de week dat hij terugkwam ovulatie en ja hoor in 1x zwanger! Nu 6wkn 6 dgn! Groetjes

Ronde 5 was het raak en ik ben 26 bij de geboorte van de kleine. Ik wilde ook altijd jong moeder worden, maar door omstandiheden kon het niet eerder dan nu. Maar vind mijzelf nog jong genoeg ^^ Ben nu 8 wkn en 6 dagen

Oeps ben wel een ouwetje hier...ben 35 en 36 als ons 1e kindje wordt geboren...

Maar ja man pas leren kennen toen ik 30 was, getrouwd toen ik 32 was, meteen zwanger en daarna 3,5 jaar ellende om nu toch weer zwanger mogen te zijn..

Ach t kindje komt in een liefdevol gezin, dat vinden wij belangrijker! Mijn man is namelijk nog ouder, 44 maar een schat met kindjes! Min nichtje van 3 is niet bij hem weg te slaan...haha

Terug
Bovenaan