in welke ronde zitten jullie?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb al een hele tijd niets van me laten horen op dit forum, maar ik vond het nu wel weer een keer tijd worden.
Ik was benieuwd in welke ronde jullie zitten.
Ik ga net op voor ronde nr. 6, en hoop iedere maand dat het raak is, maar helaas.
Weet vaak ook niet meer wat ik voelen moet, heb veel klachten die je ook kunt hebben bij een prille zwangerschap. Probeer me nu voor te nemen om al die klachten naast me neer te leggen, en het gewoon af te wachten, maar dat valt in de praktijk toch vaak tegen.

gr. Marieke

Hoi Marieke,

Word jij er ook zo moedeloos van af en toe?
Mijn vriend en ik zijn in ronde 9. En idd elke maand is het weer spannend of het eindelijke eens raak is.

Nou meid kop op. Ik duim voor je dat het binnen kort raak is.

Liefs Inge

Hoi Inge

Ja idd ik word er ook af en moedeloos van, en baal er soms ook behoorlijk van.
Waar ik nog het meeste van baal is dat mijn cyclus zo onregelmatig is, dat er geen peil op te trekken is. Maar ik moet gewoon maar geduld hebben, en ondertussen flink doorklussen hihi. Ik wens jou ook veel geluk en hoop voor je dat je gauw zwanger mag zijn, ik zal voor je duimen

liefs Marieke

Hoi Marieke,

ik weet precies hoe je je voelt!
Wij zijn ook net begonnen aan ronde 6 en het is iedere keer weer zenuwen rond de nod dag.
Je lichaam kan je zo goed in de maling nemen!
Ik ben al een keer 3 weken over tijd geweest, was er gewoon zeker van dat het zo ver was.
Allerlei symptomen; pijn in de borsten, misselijk, vol gevoel in de buik, puistjes ...
3  x getest en steeds negatief
En toen dus vanuit het niets gewoon helaas weer ongi geworden.
Om gek van te worden!!!
Maar ja, iedere keer neem je jezelf weer voor om er zo min mogelijk bij stil te staan, het naast je neer te leggen en vooral maar niet te veel over in te zitten aangezien dat ook weer tegen je kan werken> stress...

Vol goede moed maar weer aan de volgende ronde beginnen en hopen dat het de volgende keer "raak" zal zijn!!!

Wanneer is jou volgende NOD? Die van mij 11 dec.

Groetjesss

hoi marieke,

wat duren de maanden lang he!
wij zitten nu in ronde 11. al een heel tijdje dus.
ben in januari dit jaar gestopt met de pil. mijn lichaam heeft me ook al een paar keer goed voor de gek gehad. maar helaas.....
ik hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger worden.

ik zal voor je duime!!!
groetjes angela

Hoi Ashley en Angela

Toch een troost dat ik niet de enigste ben die iedere maand weer in spanning zit, en keer op keer teleurgesteld ben als het niet zo blijkt te zijn.
Ik weet niet precies wanneer mijn volgende NOD is, dit omdat mijn cyclus nogal onregelmatig is, maar ik verwacht tussen 25 en 27 nov.
Gelukkig heb ik op dit moment een vrij korte cyclus, en zit ik niet heel lang in spanning iedere maand. Het vervelende is dat ik waarschijnlijk mijn eisprong heb terwijl ik nog lichtelijk ongie ben, ik weet niet of dit kan hoor. Maar het is niet echt fijn met het klussen zeg maar.
Ik hoop voor jullie dat het ook gauw raak is.

liefs Marieke

Hoi Marieke,

dat lijkt me niet echt prettig, klussen tijdens je ongi.
Heb eerlijk gezegd geen idee of je je ei tijdens die dagen kan hebben, je zou eigenlijk denken van niet?!
Misschien dat iemand anders op dit forum je dat kan vertellen?
Mijn cyclussen zijn ook niet altijd regelmatig, maar gemiddeld duren ze bij mij rond de 35 dagen dus daar ga ik maar vanuit.
Heb vandaag als het goed is weer mijn laatste ongi dag, dus daarna gaat het klussen en wachten bij ons weer beginnen .
Heb jij wel al eens ovu testen gebruikt?
Ik nog niet, wij "gokken" het nu iedere keer.
Zit te twijfelen of ik daar aan ga beginnen, wil het eigenlijk nog niet, dan ben je er helemaal zo mee bezig?!
Maar ja, als je nu iedere keer op het verkeerde moment aan het klussen bent is ook weer zo lullig

Liefs xxx

Hoi Meiden,

Ik ken het probleem was voor het eerst 1 dag overtijd. En normaal heb ik altijd wat bruin slijm voordat ik ongi moet worden en nu niet. Dus vanochtend een test gedaan en super
NEGATIEF  Vanavond toch de eerste voorbode,s gekregen dus zal morgen of overmorgen wel doorbreken. We zitten nu in ronde 8 en die gaan we vol goede moed weer aan. Oja en het naast me neer leggen lukt alleen in woorden maar niet in gedachten.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan