in welke ronde zitten jullie?

Hoi hoi,

Wat vervelend he al die onzekerheid ! Wij zijn nu in ronde 5 aangekomen, hopelijk deze keer wat meer "geluk" want dat moet je wel hebben om een kindje te mogen verwachten. Wel fijn dat we ons hart kunnen luchten hier en wat advies kunnen krijgen van elkaar.
Succes allemaal en hopelijk snel goed nieuws voor iedereen.

Groetjes, Vlinder11

Hoi meiden

Ja ook ik kan het in woorden naast me neerleggen, maar idd in gedachten......dat lukt mij ook niet. Iedere keer neem ik me voor om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar toch kriebelt het dan weer om bepaalde dingen op te zoeken [bijv. mijn meest vruchtbare dag]

Ook ik zit wel eens te denken aan ovu-testen, maar durf dat nog niet te doen. Dan vind ik mezelf zo "desperate", ben wel begonnen met temperaturen. Maar ook daar word ik niet veel wijzer van. Heb net een oor-thermometer gekocht, maar heb het idee dat die niet echt optimaal werkt [geeft s'morgens een temp. aan van 34.0 en volgens mij kan dat niet echt kloppen]

We gaan gewoon maar verder met klussen, en dan maar heel hard duimen [en dat doe ik dan direct ook voor jullie allemaal] dat het deze keer hopenlijk RAAK zal zijn.

succes allemaal !!!

liefs Marieke

Hoi meiden

Ja ook ik kan het in woorden naast me neerleggen, maar idd in gedachten......dat lukt mij ook niet. Iedere keer neem ik me voor om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar toch kriebelt het dan weer om bepaalde dingen op te zoeken [bijv. mijn meest vruchtbare dag]

Ook ik zit wel eens te denken aan ovu-testen, maar durf dat nog niet te doen. Dan vind ik mezelf zo "desperate", ben wel begonnen met temperaturen. Maar ook daar word ik niet veel wijzer van. Heb net een oor-thermometer gekocht, maar heb het idee dat die niet echt optimaal werkt [geeft s'morgens een temp. aan van 34.0 en volgens mij kan dat niet echt kloppen]

We gaan gewoon maar verder met klussen, en dan maar heel hard duimen [en dat doe ik dan direct ook voor jullie allemaal] dat het deze keer hopenlijk RAAK zal zijn.

succes allemaal !!!

liefs Marieke

Hoi hoi,

Wij zitten in ronde vier na geboorte van mijn dochtertje( en ovl). Moet zeggen dat het me soms best zwaar valt, al zo lang (??? in sommige ogen niet natuurlijk) maar de eerste 2 zwangerschappen zijn in een keer raak geweest....
Maar we gaan gewoon rustig door. Af en toe ben ik hier, maar heb mezelf voorgenomen niet te vaak, want dan maak ik mezelf gek heb ik gemerkt. Ik probeer nu rustig door te gaan en gewoon af te wachten.
groetjes ieniemienie

Hoi hoi
Ik zit nu in ronde 11.
Na ronde 6 werd mijn drang om zwanger te worden iets minder en dacht ik het komt wel. Heel rustig ging ik naar de 7de en 8ste en 9de ronde. Maar toen kwam 10 echt erg. Het is al zo lang nu moet het toch een keer gebeuren.
Nee hoor weer niet. Naar ronde 11. Dit maandag en dinsdag weer flink klussen en dan maar hopen.
Succes allemaal.
Mag het een vruchtbare maand worden voor iedereen.
Groetjes
Bloem

Hai,

Ik zit hier even mee te lezen en zie dat er een aantal van jullie twijfelen over ovutesten. Ik ga de ronde  4 in met ovutesten en ik moet zeggen dat het voor mij een openbaring was. Ik voel mijn eisprong dus niet.

Ik zit nu in ronde 11 en dacht ook de hele tijd dat ik nog niet aan die testen wilde beginnen omdat je er dan teveel mee bezig bent.

Ik heb die testen via internet besteld op www.sensitest.nl en ze kosten ongeveer €1,00 per stuk. Ze werken bij mij prima en ik ben er dus achter gekomen dat mijn eisprong later is dan ik had gedacht.

Even voor de duidelijkheid. Mijn cyclus ligt tussen de 28 en 30 dagen. Normaal is dus dat je twee weken voor je ongi je eisprong hebt. Dat zou dus betekenen dat ik rond dag 14/15 mijn eisprong zou hebben. Wij goed klussen van dag 12 t/m 16. Daarna een paar dagen rust.

Nu gebruik ik dus ovutesten en hieruit blijkt dat ik mijn eisprong op dag 19 en 2 keer op dag 20 heb gehad. Dus een paar dagen later dan ik altijd dacht en ook rekening mee had gehouden met klussen. Hebben wij dus even verkeerd geklust al die maanden.

Eigenlijk is het zo dat mijn vriend en ik pas  3 maanden zeker weten dat we goed bezig zijn en al die maanden ervoor niet.

Ik ben dus heel erg blij met de ovutesten en ga ze deze maand weer gebruiken.

Veel liefs
Nataly

Hoi

Ik zit in ronde drie, dus nog niet zo lang bezig. Maar wel heel ongeduldig terwijl ik het eigenlijk niet mag zijn. Maar ja als je iets heel graag wilt duurt alles te lang

groetjes mo

Terug
Bovenaan