In welke week babykamer klaar?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Als het aan mij ligt zou de babykamer al klaar zijn. Ik ben nu 26 weken.</p><p>Mijn partner denkt er wat makkelijker over en wil volgende maand beginnen de babykamer in orde te maken.</p><p>Wanneer zijn jullie begonnen/beginnen jullie aan het kamertje?</p><p> </p>

Onze kamer was geloof ik al klaar met 26 weken. Ik zou hem zeker wel eerder af willen als ik jou was. Je kan per week fysiek echt steeds minder. Dat viel mij in ieder geval vies tegen.

Ik deed alles zo snel mogelijk, er kan van alles gebeuren en liever al klaar dan op het laatste moment...
Me vriend wou ook wachten met de box opnieuw te verven, dus heb ik het zelf gedaan en was zo blij dat tie al af was. Ik vind het ook gewoon leuk om er naar te kijken en te bedenken dat strx de kleine erin gaat zitten, bij de commode verschonen, de kleertjes aan gaat trekken.
Ik kon dan rustig de laatste weken rustig de kleertjes wassen en strijken en wachten inplaats van nog overal naartoe te gaan voor spullen.
Ik zou niet wachten.

Ik had hem rond 26 weken klaar (laminaat gelegd, muren geverfd, meubels erin) en kon vanaf toen alles inrichten / neerzetten. Met een week of 30 was hij echt af. Wilde het voor mezelf ook al optijd klaar hebben , voor als de kleine wel eerder zou komen en zodat ik ook nog de energie had om er mee bezig te zijn. 

Ik ben rond april uitgerekend en begin januari willen we de babykamer af hebben. Zeker omdat ik zwanger ben van een tweeling en ik fysiek nu al van alles merk. Ik ga dan ongeveer het derde trimester in. We gaan binnenkort al beginnen met schilderen en plinten verwijderen en dergelijke. Nu ligt over de hele bovenverdieping vloerbedekking en dat moet er allemaal uit. Mijn ouders komen gelukkig helpen. Anders zou ik het om fysieke redenen al veel eerder af willen hebben. 

Hi, 
Ik ben 24 weken zwanger en onze kinderkamer is al half klaar. Muren, vloeren, plinten allemaal gedaan. Ook qua meubel bijna alles, alleen een kledingkast nog, planken ophangen, gordijnen en een lamp zoeken/kopen. Ik wil hem rond 30-32 weken al helemaal klaar hebben. We zijn al 1,5 maand bezig, geloof ik. Steeds kleine stapjes. Laatste 2 maanden wil ik voornamelijk gaan kijken wat voor verzorging, kleding, doekjes, beddengoed enzo ik nog moet kopen, alles wassen, voorbereiden, maar zeker niet meer kasten in elkaar zetten of muren verven.
succes!

Hoi, 

Ik ben nu 32 weken zwanger. Wij hadden de muren geverfd en meubels in elkaar staan bij ongeveer 23weken.
Hierna moest alleen de aankleding nog en gordijnen etc. En dit hadden we af met 26 weken.
Dit was maar goed ook want ik kwam met 27 weken in het ziekenhuis voor 3 weken, en was de baby al bijna geboren. Nu mag ik niks meer en moet complete rust houden dus heel blij dat wij het kamertje zo vroeg af hadden.
Nu alleen de laatste dingetjes nog wassen en strijken en dan is vanaf volgende week alles af. 
Mals ik jou was zou ik toch vast met het kamertje beginnen, je weet nooit wat er gebeurd. Heel veel succes!

Terug
Bovenaan