In welke week zijn jullie bevallen van jullie eerste kindje?

Bij de eerste ben ik bij 40.1 weken bevallen, maar mijn vliezen waren al gebroken bij 39.6 :)
Doordat de weeen maar niet kwamen, ben ik bij 40.1 ingeleid!

Ik was 12 jan uitgerekend en de dokter verzekerde mij dat het een kerstkind zou worden.. gelukkig heb ik dit nooit geloofd, want mijn 'kerstkind' is geboren op 19 januari! Precies een week later dus. Bij mijn 2e ben ik ook bevallen met 41 wk

Ik ben ingeleid na 42wk en 2dg....Uiteindelijk keizersnee geworden omdat ze bij de eerste wee verschijnselen(menstruatiegevoel) het benauwd kreeg...hartslag daalde naar iets van 75.

Eerste kindje ingeleid met 42 weken en tweede kindje kwam nog NET spontaan met 41.6wk, de dag voor de inleiding, zegt idd niets al is de weg al eens vrij gemaakt!
Ik ga er ook nu dan mar vanuit dat het weer een 'latertje' word ;) Al laten ze je hier in BE gelukkig niet langer doorlopen dan 41.3 weken! Scheelt al 4 dagen, jooeehooe!

Hoi,

Ik ben de eerste keer bevallen met 38 weken, ik ben toen ingeleid omdat onze dochter niet goed meer groeide en dus beter af was buiten mijn buik,
De 2e kwam spontaal met 37+5 weken.
Ik ga er dus vanuit dat het deze keer ook niet langer dan 38 weken gaat duren.
Nienke

ik was 26december uitgeteld en ben worden ingeleid op de 20ste. 7.00 uur in de ochtend braken ze de vliezen door 2cm ontsluiting die ik al had en om 12.23 uur in de middag is Jari geboren!
dus lekker snel opzich! hopelijk dit keer ook weer.

Terug
Bovenaan