In ziekenhuis gelegen

Spannend!!!
Ik hoop dat je het nog even volhoud! Suc6 en ik hoop dat je genoeg afleiding hebt, zodat je bedrust wat dragelijker word, want ik kan me voorstellen dat dat ook moeilijk is.

Gr Ilse

Kim: als je ook maar enigszins het idee hebt dat het niet goed zit, moet je direct bellen hoor! Je kunt beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig! Het kan zo snel omslaan, hebben ze me verteld. Je kunt het ene moment nog niets hebben en een half uur later compleet ontsporen!
BBonBoard: Ja, medicatie bestaat wel, maar dat proberen ze uit te stellen, omdat de baby dit ook binnen krijgt. Daarom proberen ze eerst totale bedrust en als dit niet werkt, krijg ik alsnog medicatie. Morgenochtend ga ik weer, dus dan zullen we zien.

Hey hey,

het gaat gelukkig alweer beter, heb mn eerste dag verlof meteen maar gebruikt om in bed te blijven tot half 10 haha...

ik hou het wel in de gaten ja... hoe gaat t nu met jou? voel je je nog zo, zwak ziek en misselijk??

Ik voel me vandaag iets beter en ik denk dat dat komt, omdat ik weer lekker thuis ben en in mijn eigen bed kon slapen.
Maar de meeste klachten als hoofdpijn blijven wel aanwezig.
Gelukkig heb ik vannacht kunnen slapen van 2 tot 8 en dat is tegenwoordig best veel voor mij. Ik kreeg een lekker ontbijtje op bed van mijn man en mijn schoonmoeder kwam het huis schoonmaken.
Die is daarna nog voedingsbeha's voor me gaan halen, want vannacht begonnen m'n borsten (of in ieder geval 1tje) te lekken. Dus ik wilde wat beha's voor de nacht, kan ik er zoogcompressen indoen.
Nu is mijn man werken en mijn schoonmoeder weer naar huis, dus ga ik lekker ff op bed liggen.
Morgen komt mijn schoonzus nog ff schoonmaken en eten brengen en mijn zusje komt deze week ook nog helpen.
Ik vind het wel moeilijk om anderen mijn huishouden te laten doen, voel me dan zo opgelaten als ik op de bank zit...

Ik baal er inderdaad wel van dat het zo mooi weer is. Gelukkig mag ik elke dag een rondje om het huis lopen, dus als mijn man vanavond thuiskomt, gaan we dat ff doen, hopelijk schijnt de zon dan nog.
En anders moet ik gewoon later veel achter de kinderwagen lopen, vind ik ook goed, hoor, haha!

ahhh das wel lief en fijn zeg dat je zo goed wordt geholpen, ik snap wel dat je het moeilijk vind, iemand anders je huishouden te laten doen maar ach ze doen t vast graag voor je!!

Geniet van je rondje vanavond ;)

Wat lief dat je zoveel hulp krijgt, gewoon lekker aan nemen hoor. Je hoeft je niet schuldig te voelen, alles voor de kleine.. Jeetje, nog 3 weken... Dat klinkt echt heel kort.... Dan bedenk ik me ook plotseling dat het alweer bijna april is, en dan al mei. Het gaat wel erg snel! Ik moet nog 3 weekjes werken, en dan heerlijk verlof!

Terug
Bovenaan