In ziekenhuis opgenomen

Ik hoop dat je snel weer naar huis mag..ik heb precies hetzelfde meegemaakt bij mn zwangerschap vd tweeling..alles gaat naar de kids dus voor jezelf blijf er weinig over waardoor je idd snel uitdroogt als je gaat overgeven.bij begon het op een zaterdag..nog bij de hap geweest maar ze hebben me niet gehouden..totdat ik maandag nog niets binnen hielt,3 kilo was afgevallen..dus naar de huisarts en die heeft me doorgestuurd..heb er een week gelegen want was niets meer v me over..
Hoop voor je dat je vandaag naar huis mag maar ze zijn heel voorzichtig met je..fijn dat je al niet meer hoef over te geven..beterschap..

Voel me al een stuk beter en het infuus is er al af! De ketonen waren niet meer in de urine te vinden, dus positief. Ook weer trek in eten en hou alles weer binnen. Mag waarschijnlijk vanmiddag alweer naar huis!

Elize: poehee, gelijk een week blijven na 3 dagen overgeven, dat is niet mis. Ze zeiden dat ik er op tijd bij was geweest. Nou ik zal een volgende keer niet langer aarzelen, een gewaarschuwd mens.....

Goed nieuws dat je al van het infuus af ben..en mocht je vanmiddag naar huis?ik was flink uitgedroogd dus wel paar dagen aan het infuus..en moest weer leren drinken en eten want op 1 of andere manier kon ik dat ook niet meer..voordat ik ziek werd al niet..
Dus idd als je gevoel zegt het voelt niet goed of twijfeld...altijd bellen!!

Terug
Bovenaan