inbakeren.....hoe,wat, waar...enz

hallo meiden..

ik wil mijn dochter ook graag gaan inbakeren, ze is er onrustig met haar armpjes en schrikt dan veel. en kan s'avonds ontzettend moeilijk in slaap vallen!

maar hoe kom ik aan zo'n inbakerzak??
die kun je bestellen via internet toch?

wie weet waar???

groetjes Wilma

hoi

ik heb ff gegoogled voor je twee adressen: www.pacco.nl voor de doeken, en www.puckababy.be voor inbakerzakken. Weet niet waar je woont maar deze is in belgie.
of www.inbakerzak.nl ja die was makkelijk zeg hihi.

grt suuz mv joshua 8-2 -2007

ps. ik gebruik hem niet hoor, maar zat er over na te denken. Maar ik denk dat hij het niet leuk gaat vinden (vind het al niet leuk als ik zijn armpjes vasthou)

Hoi Wilma, ook ik gebruik een bakerzak bij mijn dochter. Vooral savonds is ze erg onrustig. Ik heb hem bij een babywinkel gehaald, eentje met klittenband, dus erg makkelijk aan te trekken.
Deze is echter niet zo groot dus heb ik straks een andere nodig.
Op www.bakerzak.nl zijn een soort slaapzakjes zonder armgaten te krijgen.
Lijkt mij ook erg handig!!
Succes, groetjes, Alida en Fenna.

Hoi. Ik heb de inbakerdoek bij pacco besteld. www.pacco.nl Die werkt heel fijn,handige gebruiksaanwijzing erbij en de doek werkt met klitteband. Ik het begin vond ik het wel een zielig gezicht maar hij werd er meteen rustig van,nu gaat hij zelf al met zijn armpjes naar beneden liggen zodat ik hem kan inbakeren. Met doek slaapt hij door tot s`morgens 8 uur,zonder (als hij ingeent is mag je hem 24 uur niet gebruiken) slaapt hij tot half 5.
Ik gebruik hem alleen s`nachts,overdag moet hij zijn armpjes kunnen strekken vind ik.
Ik baker hem in met alleen een rompertje met korte mouwtjes dat is warm genoeg,sokjes doe ik wel aan. Ik heb er eentje want hij kan gewoon in de droger dus is hij s`avonds weer droog. Succes ermee!! Ik ben er heel blij mee!!
Groetjes Mikkie.

Hoi meiden,

Ik heb mijn oudste twee ingebakerd met de pacco-inbakerdoeken. Ideaal. Gelukkig nu bij nummer drie niet nodig. Als iemand nog interesse heeft in een tweedehands pacco comodo mag je die van mij wel overnemen (is vanaf 6 kg). Ik heb ook nog het model een maat groter, werd toen verkocht vanaf 6 maanden omdat je ook de benen extra inpakt vanwege de kans op omrollen.Worden nu niet meer verkocht omdat volgens mij het advies is om op de leeftijd niet meer in te bakeren. Onze tweede had het echt toen ook nog even nodig. Onze dagen werden een stuk rustiger sinds wij de doeken gingen gebruiken.

Groetjes
Judith

Terug
Bovenaan