inbakeren.....hoe,wat, waar...enz

Hai Wilma

Je kan best een inbakerdoek/zak bestellen, maar ik doe het al een tijdje met een hydrofieldoek. Ik doe het nu met 1 doek, maar het kan ook met 2. Hoe het moet, staat duidelijk beschreven in het boek 'veilig door de kraamtijd' van beatrijs smulders.
Ik leg een hydrofieldoek als ruit neer en vouw de bovenste punt naar het midden toe. Dan leg ik Loek met de schouders net boven het rechte deel dat naar binnen gevouwen is. Met de punten die opzij uitsteken vouw ik per punt een armpje op zijn buik, de rest van de punt rol ik om hem heen. Snap je het een beetje? Het hoeft bij de kleintjes nog niet zo strak om te helpen.

Succes!

Rosanne en Loek

he hoi hoi woedel!

he thanks voor je tip, ik had het idd ook gelezen op inbakeren.nl dat je het ook zo kunt doen!
en zo heb ik het afgelopen nacht ook gedaan, en het ging hartstikke goed!!!

vandaag heb ik de doek die ik besteld heb in huis gekregen, Jasmijn gaat vanavond voor het eerst naar oppas, en dan gebruik ik liever die doek! voelt dan wat veiliger, ben zo bang dat anderen het verkeerd doen dan!!
thuis kan het wel een hydroviel luier!

vind het eigelijk maar niks haar vanavond wegbrengen! gelukkig haal ik haar rond 11 uur weer op..hihihihi

liefs Wilma

Hee wilma

Lijkt me vreselijk, voor het eerst naar een oppas...
Daar ben ik nog lang niet aan toe

Ik hoop voor je dat je plezier kan hebben en de kleine goed los kan laten!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan