<p>Onze kleine meid is nu 3 weken oud. Ondanks erge krampjes en moeilijk poepen een lieve baby. Overdag slaapt ze in de box en ik probeer 1 slaapje op haar slaapkamer. Dit gaat de ene keer beter dan de andere keer. Afgelopen dagen heeft ze vooral buiten in de kinderwagen gelegen, dit ging ook redelijk goed. Wat opvalt is dat ze ‘s nachts na de voeding bijna op de borst in slaap valt en wanneer we haar terug leggen de oogjes wagenwijd open zijn. Ze is dan ook erg druk met armpjes en beentjes, alsof ze houvast zoekt. Ook beginnen de krampjes dan weer, ze overstrekt zich helemaal en schreeuwt het uit. Ik ben de afgelopen dagen na elke nachtvoeding een uur bezig om haar in slaap te krijgen. Ik denk erover om haar babynestje in haar bedje te zetten, omdat ze hier wel beter in slaapt. Ook is misschien een slaapzak een idee. Of kunnen we proberen in te bakeren? Wat doet dit dan met haar lijfje als ze dan zo’n buikpijn heeft? En zich dus niet vrij kan bewegen om de krampjes op te vangen?</p><p>Een radeloze moeder...</p>