Inbakeren?

Wij doen onze zoontje van 1 maand elke nacht inbakkeren na de laatste fles rond 12 uur. Wij hebben de inbakerdoeken van meyco besteld en deze zijn lekker zacht en gemaakt van katoen. Hij is ook super druk bezig met zijn handjes en sliep maar 3 uurtjes na elke voeding, omdat hij sloeg zich gewoon wakker. 

Mijn kindje is inmiddels 6,5 maand en inbakeren is echt de oplossing geweest voor ons.
onze kleine man was ook erg onrustig, veel krampjes, armen zwaaien etc etc.
ik ben eerst gaan inbakeren met een xxl hydrofiel en hij kreeg gelijk rust en sliep snachts vrijwel   Gelijk door.(gaan inbakeren hij 4 weken)
naar mate hij sterker werd nog de swaddle me gehad maar daarna toch een pacco aangeschaft ondat hij zicht eruit wurmde.
ik zou de pacco aanraden, lang te gebruiken, goed strak in te bakeren en niet verstikkend warm !  Als je op Facebook of marktplaats zoek kun je goedkoop aan vrijwel nieuwe inbakerdoeken komen. 
Sinds het inbakeren geen gebroken nachten meer, een blije uitgeruste baby en geen vermoeide papa en mama haha.
gestopt met inbakeren toen de kleine man met 4 maanden ging rollen. Succes!

Hier geeft het inbakeren ook rust. En hij gaat voor elk slaapje naar zijn eigen bed. Overdag beneden slapen geeft zoveel onrust! Veel prikkels en dan weer oververmoeid. 

Terug
Bovenaan