Inbakeren

Ook wij bakeren ons dochtertje in. Ze is nu 6 weken en we zijn begonnen toen ze net 2 weken oud was. Omdat zij wel redelijk makkelijk in slaap viel, maar een onrustiger slaper is, maakte zij zich steeds wakker doordat ze zo met haar armpjes zwaaide. De eerste week was moeilijk (omdat ze veel huilde), maar nu gaat het prima. Soms valt ze al in slaap als we haar in de doeken wikkelen. De doeken hebben we trouwens zelf gemaakt van lappen stof (90x90 cm).
 
Hai,

Ook wij bakeren ons dochtertje in. Vanaf ongeveer 7 weken alleen na de laatste voeding ( 2300) en ze sliep vanaf de eerste keer gelijk de hele nacht door. Bij haar is ook het probleem dat ze zichzelf wakker houdt door het gespartel met armpjes en beentjes. We hebben eerst een lakentje gebruikt, maar hebben nu een pacco doek en die is erg handig moet ik zeggen. ( met klitteband). Overdag slaapt Isa redelijk goed, maar 's nachts was echt een ramp. Het ziet er inderdaad een beetje zielig uit, maar Isa vindt het erg prettig, slaapt er goed door en dus papa en mama ook. Toch ook best belangrijk.
Succes ermee in iedergeval.

groetjes ,
Mikki
 
Ik heb echt het idee dat ik de enige ben die niet zo'n succes heeft met inbakeren als jullie!
Ik baker mijn dochtertje van 5 maanden in sinds ze 4 maanden was, nu 1 maand dus. Eerst sliep ze overdag helemaal niet en nu gaat dat beter, 's ochtends en 's middags 1,5 uur. Maar 's nachts komt ze nog steeds een keer of 3,4. Haar laten huilen werkt echt niet, want ik heb haar al een paar keer 1,5 uur laten huilen, maar ze stopte echt niet.
En die regelmaat... Er wordt geadviseerd haar na het slapen uit te bakeren, te voeden, laten spelen, inbakeren en op bed leggen. Dat lukt bij ons echt niet. Want hoe moet dat als je om de vier uur voed, maar ze slaapt 1,5 uur en is 1,5 uur wakker...
Ze is ook een hele onrustige drinker, dus ik voed haar als ze nog ingebakerd is. En ze gaat niet slapen als ze niet eerst wat gedronken heeft. Uiteindelijk gaat het volgens mij om de regelmaat, dus baker haar eerst in, dan voed ik haar, dan leg ik haar in bed (wakker!), als ze wakker is baker ik haar uit dan spelen, etc.
Maar de ene keer is ze om 8 uur wakker, dan om 9 uur. En de ene keer ligt ze om 7 uur op bed en soms om 8 uur. Soms is ze na een uur al moe, soms pas na 2 uur.
Help! Ik krijg geen ritme, hoe erg ik m'n best ook doe....
 
Terug
Bovenaan