inbakeren

ik heb mijn dochtertje ook ingebakert. ze is nu 8 weken en kan nu soms zonder inbakeren in slaap vallen. het was echt een uitkomst. alleen het inbakeren vond ik zo'n geklier. toen kwam een vriendin van mij aan zetten met een hele handige tip.
 
            ! koop een slaapzak zonder mouwen en naai de armsgaten dicht. !

dit is veel makkelijker en het zelfde idee als de bakerzak alleen veel goedkoper.
ik heb nu de armsgaten weer open gemaakt maar leg haar armen wel gewoon in de slaapzak. nu heeft ze iets meer vrijheid met de armen en als ze wil kan ze de armen er uit halen. dit doet ze ook wel regelmatig en gaat gewoon heerlijk slapen en als ze niet gaat slapen doe ik weer haar armen in de zak.

succes!!
 
Hoi Tania,

Ook wij hebben de bakerzak gebruikt bij ons dochtertje, en wat een geweldige uitvinding is dat
WWW.BAKERZAK.NL
wij hebben de zak (wij noemden het altijd haar dwangbuisje) van 3weken tot ruim 5 maanden gebruikt, en na 1 nacht was dit al een succes ze vond het heerlijk.

Wij hebben de zak na 5 maanden in 1 keer afgebouwd omdat deze te klein werd na 2 nachten was er niets meer aan de hand en werd ze heel af en toe wakker omdat ze haar speentje kwijt was, nu kan ze  deze zelf vinden en is dat probleem dus ook de wereld uit.

De bakerzak word ook wel via marktplaats aangeboden voor een kleiner prijsje

Liefs Maan

Oja de vorige reactie van de slaapzak armsgaten dicht naaien lijkt mij levensgevaarlijk als je kindje met het hoofd via de hoofdopening de slaapzak ingaat dan komt het daar nooit meer uit zonder hulp, bij de bakerzak zit een hesje in de zak die dit probleem helpt voorkomen dus een stuk veiliger en veiligheid boven alles toch?
 
quote: maan5 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 19:34:21'));

Oja de vorige reactie van de slaapzak armsgaten dicht naaien lijkt mij levensgevaarlijk als je kindje met het hoofd via de hoofdopening de slaapzak ingaat dan komt het daar nooit meer uit zonder hulp, bij de bakerzak zit een hesje in de zak die dit probleem helpt voorkomen dus een stuk veiliger en veiligheid boven alles toch?

Als je een slaapzak koopt met een klein hoofgat kan je kindje nooit met het hoofdje de slaapzak inkomen. het lukt mijn dochtertje niet. hier heb ik ook opgelet met een slaapzakje kopen.




 
Terug
Bovenaan