ik heb mijn dochtertje ook ingebakert. ze is nu 8 weken en kan nu soms zonder inbakeren in slaap vallen. het was echt een uitkomst. alleen het inbakeren vond ik zo'n geklier. toen kwam een vriendin van mij aan zetten met een hele handige tip.
! koop een slaapzak zonder mouwen en naai de armsgaten dicht. !
dit is veel makkelijker en het zelfde idee als de bakerzak alleen veel goedkoper.
ik heb nu de armsgaten weer open gemaakt maar leg haar armen wel gewoon in de slaapzak. nu heeft ze iets meer vrijheid met de armen en als ze wil kan ze de armen er uit halen. dit doet ze ook wel regelmatig en gaat gewoon heerlijk slapen en als ze niet gaat slapen doe ik weer haar armen in de zak.
succes!!
! koop een slaapzak zonder mouwen en naai de armsgaten dicht. !
dit is veel makkelijker en het zelfde idee als de bakerzak alleen veel goedkoper.
ik heb nu de armsgaten weer open gemaakt maar leg haar armen wel gewoon in de slaapzak. nu heeft ze iets meer vrijheid met de armen en als ze wil kan ze de armen er uit halen. dit doet ze ook wel regelmatig en gaat gewoon heerlijk slapen en als ze niet gaat slapen doe ik weer haar armen in de zak.
succes!!