inbakeren

A

Anoniem

Guest
Onze Thijmen heeft veel last van darmkrampjes en is erg beweeglijk. Huilde erg veel, dronk snel en beweeglijk  en op een gegeven moment was het zo erg dat we het allemaal niet meer wisten.
We zijn naar een osteopaat geweest en op consultatiebureau adviseerde ze in te gaan bakeren. Er is afgelopen donderdag iemand geweest en zijn vanaf die nacht in gaan bakeren en het werkt nu al.
We hebben niet eens meer een fopspeen nodig om Thijmen te troosten. Hij heeft natuurlijk ook mindere uren erbij, maar wat een verandering zeg. Die lieve Thijmen is nu al een relaxtere baby, alleen jammer dat die krampen blijven.
Groetjes

Hey,

Wat fijn dat inbakeren helpt bij jullie!

Wij zijn ook nog een beetje zoekende met Elin. Overdag slaapt ze heel veel, maar 's avonds in haar bed in slaap komen vindt ze moeilijk (overdag niet). Het kan zo zijn dat ze een paar uur ligt te huilen. Als ze 's nachts wakker wordt voor een voeding slaapt ze daarna wel gelijk weer in.

Vannacht heb ik haar in een hydrofielluier ingebakerd en toen heeft ze van 01.00 tot 08.30 uur geslapen! Maar ik weet niet zeker of dat aan het inbakeren ligt.

Woensdag moeten we voor het eerst naar het CB. Ik zal eens vragen wat handig is en misschien hebben zij nog wel inbakertechnieken die we kunnen gebruiken. Elin is verder een hele rustige en tevreden baby, maar die paar uurtjes in de avond blijven een probleem.

Konden ze maar praten en vertellen wat er was... :'-(

Liefs, lotte

Hai Deez,
Ik ben ook een hele grote fan van het inbakeren!!
Bij onze oudste begonnen we er pas na 9 weken mee, maar wat een enorm verschil!!
Eerst vonden we het zielig, maar na er veel over gelezen te hebben is het eigenlijk bijna zielig om het niet te doen. De warmte en begrenzing van de doeken is wat ze gewend zijn uit de baarmoeder. Bij Roef zijn we meteen gaan inbakeren, lekker geborgen.
Het is een geweldige slaper, is ook wel rustig van karakter, misschien zou hij het geeneens nodig hebben. Maar die eerste tijd hebben ze zo weinig controle over hun lijf, dat ik het een geweldig middel vindt om ze lekker ontspannen in bedje te leggen,
Groetjes Annemarie

hoi

je hoort het steeds meer zeg,ook wij doen nu bijna 3wk inbakeren en het werkt wel goed,al blijft ie wat onrustig overdag,maar al de helft minder,nu nog een goeie fles gevonden want hij dronk zijn flessen zo snel leeg,verschillende spenen gehad en ik denk dat we hem gevonden hebben,wel een gaatje erbij moeten maken anders ging ie weer te langzaam.het is ook een baby die doet overstrekken,dus veel met zijn hoofd naar achter en heel gespannen blijven,dit is wel minder geworden sinds inbakeren.ach we zijn niet enigste zie je wel.lijkt wel of het bijna allemaal dec kindjes zijn die ingebakert worden.zou het aan de maand liggen en dat het jongens zijn haha gr wendy

Het werkt wel dat inbakeren. Heb zelfs tijd om te puteren nu.
Heb 2 sets gekocht met klittenband, want die je zelf moet vouwen en een veiligheidsspeld moet gebruiken vond ik eng. Ben al niet goed om die door stof te krijgen en dan door 3 lagen.......nee doe maar niet.
Die met klittenband zijn ideaal zeg!
Wendy, welke gebruik jij?
Groetjes

Hi Daisy,

Wat voor een doeken gebruik jij?
Ik gebruik nog een hydrofielluier, maar als jij tips hebt...

Groetjes, Lotte

quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2008 09:46:13'));

Het werkt wel dat inbakeren. Heb zelfs tijd om te puteren nu.
Heb 2 sets gekocht met klittenband, want die je zelf moet vouwen en een veiligheidsspeld moet gebruiken vond ik eng. Ben al niet goed om die door stof te krijgen en dan door 3 lagen.......nee doe maar niet.
Die met klittenband zijn ideaal zeg!
Wendy, welke gebruik jij?
Groetjes

hoi

Ik gebruik die van pacco met klittenband,en heb er een van swattle sleep of   zo das meer een slaapzakachtig ding wat soepeler.lekker makkelijk om mee te nemen en wissel het vaak af.die was ook maar 21 euro die van pacco stuk duurder,maar maakt niet uit.heb   trouwens eindelijk een speen gevonden waar die ie niet te snel en niet te langzaam uit drinkt.die van avent nr 1 met twee druppels en daar heb ik voorzichtig het gaatjes groter van gemaakt tot dat ie goed was.hij is nu eindelijk goed verzadigd en zijn zuigbehoefte is ook over ,en hij is lekker moe,en we houden hem nu mx een uur en kwartier uit bed incl voeden en hij heeft vandaag wel twee tot volgend evoeding geslapen zeg jippie. gr wendy

Ik heb ook die van pacco. Heb er 2 gehaald, want ik denk dat we er nog wel even mee doorgaan. En Thijmen spuugt weleens, dus dat is dan wel lekker dat ik even kan wisselen en wassen.
Goed zeg dat Joey beter drinkt. Helaas kan ik met de borst het gaatje niet kleiner of groter maken haha. Zie het al helemaal voor me.
Vandaag bellen ze hoe het de afgelopen dagen is gegaan en morgen belt het cb ook hoe het is gegaan.
Moet zeggen dat ik aan Kim van het cb veel heb en dat ze echt meedenkt en niks opdringt.
Toen hij zo huilde vorige week nam ze me echt apart om me aan te horen en kwam ze de andere dag nog even langs.

Ik heb trouwens niks over je geboortekaartje gezegd, maar hij was ook mooi en lief!!
Waren jullie er snel aan uit?

Groetjes

Terug
Bovenaan