inbakeren

quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 09:43:48'));

Ik heb ook die van pacco. Heb er 2 gehaald, want ik denk dat we er nog wel even mee doorgaan. En Thijmen spuugt weleens, dus dat is dan wel lekker dat ik even kan wisselen en wassen.
Goed zeg dat Joey beter drinkt. Helaas kan ik met de borst het gaatje niet kleiner of groter maken haha. Zie het al helemaal voor me.
Vandaag bellen ze hoe het de afgelopen dagen is gegaan en morgen belt het cb ook hoe het is gegaan.
Moet zeggen dat ik aan Kim van het cb veel heb en dat ze echt meedenkt en niks opdringt.
Toen hij zo huilde vorige week nam ze me echt apart om me aan te horen en kwam ze de andere dag nog even langs.

Ik heb trouwens niks over je geboortekaartje gezegd, maar hij was ook mooi en lief!!
Waren jullie er snel aan uit?

Groetjes

hoi
ja we hebben gewoon de goedkoopste gepakt en bij denise hadden we toevallig ook met beertjes erop,dus kwam goed uit.vond die van jullie ook heel mooi.Ik heb het van dat inabakeren echt zelf gezegt,en toen kwam er iemand smiddags me zon boekje van rust regelmaat ritme aansmeren ik zei dat doen we al ,het is de tweede he dan probeer je alles.dus zodoende zei ok zal iemand laten langskomen die doet inabakeren,maar wist al hoe het moest dus deed net of mijn neus bloedde.gisteren heeft ie wel goed geslapen,alleen hij poept snachts meestal en daar word ie wakker van om 3 uur kan ook later hoor,maar dooslapen ho maar.komt wel hij heeft in ieders geval een ritme te pakken,alleen vandaag was het allemaal wat vroeger.wanneer moet je weer werken ik 13 februari,krijg er nu een beetje zin in,had eerst zoiest van kan toch moeilijk mijn moeder met zon slechte slaper opzadelen maar het gaat beter nu.zullen we nog eens afspreken.kennen we lekker kletsen over deze jongens?gr wendy

Ik moet 26 februari weer beginnen. Zie er wel tegenop, omdat ik nog geen voorraad borstvoeding heb en mijn moeder past op en ik hoop dat hij beter slaapt tegen die tijd. Het is nog even......
Ja, snel wat afspreken inderdaad, maar krijg nog tot volgende week visite.
Kom ik naar jou of jij naar mij? Ik wil best naar jou toekomen, maar moet het goed weer zijn, kom lopend.
Groetjes

quote: Deez reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 14:25:09'));

Ik moet 26 februari weer beginnen. Zie er wel tegenop, omdat ik nog geen voorraad borstvoeding heb en mijn moeder past op en ik hoop dat hij beter slaapt tegen die tijd. Het is nog even......
Ja, snel wat afspreken inderdaad, maar krijg nog tot volgende week visite.
Kom ik naar jou of jij naar mij? Ik wil best naar jou toekomen, maar moet het goed weer zijn, kom lopend.
Groetjes

hoi

ik wil best naar jou komen heb toch auto,moet je maar effe zeggen wanneer ok?bij ons is het nu ook allemaal weer wat visite,dus kijk maar wat voor jou het best uitkomt.gr wendy

Terug
Bovenaan