inbakeren

Hoi,

Wij bakeren Bregje ook in sinds dat 2 weken en sindsdien slaapt zij (en wij) een stuk beter. Soms al bijna 5 uur achter elkaar. Ook wij hebben een baker zak (snug&tug heet het geloof ik).
Bij onze 2e hebben we het ook een aantal maanden gedaan met groot succes.
Dus hier alleen positief effect
Nienke

Hoi,

Wij bakeren Bregje ook in sinds dat 2 weken en sindsdien slaapt zij (en wij) een stuk beter. Soms al bijna 5 uur achter elkaar. Ook wij hebben een baker zak (snug&tug heet het geloof ik).
Bij onze 2e hebben we het ook een aantal maanden gedaan met groot succes.
Dus hier alleen positief effect
Nienke

Hi,

Wij bakeren Isa ook in, gecombineerd met strikte regelmaat en eenduidigheid en het gebruik van Doodoo (een knuffel met baarmoedergeluiden). Die combinatie lijkt te werken. We zijn nu twee weken hier mee onderweg en sinds een paar dagen kunnen we zeggen dat het beter met haar gaat.

Gelukkig hier geen "haleluja" verhalen! Want ik las overal dat je met inbakeren gelijk resultaat hebt, kindjes die gelijk doorslapen vanaf het eerste moment etc. Daardoor raakte ik zelf wel in een dip toen het na een week nog niet echt leek te helpen.

Soms heeft het meer tijd nodig. Ik ken geen verhalen van mensen bij wie inbakeren niet hielp.

Overigns bakeren wij met de Pacco doek, want de Puckababy was bij ons niet strak genoeg.

Gr. Tamara.

Onze oudste dochter toen ingebakerd omdat ze haar zelf elke keer wakker sloeg met haar handjes in t gezicht! Ik heb toen een baker zak gekocht (die doeken waren @#^%&) daar kreeg mevrouw hoe strak we hem deden nog dr handjes uit!
En ze sliep voort als een roosje! Zo gauw ze in die zak werd gelegt sliep ze! En toen ik ging stoppen heb ik ze in een slaapzakje gelegt en slaapt nu ze bijna 3 is nog als een roos!

Succes ermee meid!

wij bakeren Joyce ook in maar kan niets met doeken worden.
die heeft ze binnen no-time uit of los.
we wikkelen haar nu in een baby sjaal.
dit werkt perfect en ze slaapt als een roos.
lenie

Terug
Bovenaan