inbreker?

Nou ze zijn net over de schutting geklommen bij de buurman en hebben daar even gekeken. Vervolgens zijn ze gewoon weer weg gereden. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze hier even aan zouden bellen om te zeggen of er nou wel of niet iets was. Maar er zal dan wel niets te zien zijn geweest ga ik maar van uit. Misschien zijn de eventuele inbrekers ook wel geschrokken want ik heb wel esprec herrie gemaakt. Zal allemaal wel met een sisser aflopen. Toch wel eng dat soort dingen

nou je hoeft je niet stom te voelen hoor als er niets aan de hand is
je kan beter een keertje voor niets bellen dan dat je denkt, ach het zal wel en later hoort dat de buurman alles kwijt is en dta je niets gedaan hebt
ik vindt het top dat je gebelt hebt, beter een goeie buur dan een verre vriend zegt men toch altijd.......

He jazzes linda, ik lees dat je angstige momenten beleeft hebt! 't is toch idioot dat ze niet gelijk komen? Nou ja, ik snap wel dat er belangrijkere dingen zijn, maar je snapt wat ik bedoel!

x miranda

Hey Lin, weet je al iets meer over vanmiddag van je buurman???

Gr. Syl

Hoi Syl,

Ik heb vanavond even bij hem aangebeld om te vertellen wat er gebeurd was. Er is gelukkig niet weer ingebroken bij hem en hij was wel blij dat ik opgelet had.

groetjes Linda

He lin,
nou , gelukkig was er niets gebeurd bij de buurman....
Maar waarom die geluiden uit z'n tuin dan?? Of kwam het achteraf niet uit zijn tuin???
Inderdaad raar dat de politie jou niet ff geruststeld en niet de buurman ff bellen of alles goed is...Dat vind ik raar van de politie!!
Groetjes.

De geluiden kwamen zeker uit zijn tuin maar omdat ik buiten ben begonnen met bellen denkt mijn man dat eventuele mensen toch gevlucht zijn. Ik weet het niet en we komen er waarschijnlijk ook nooit meer achter.

groetjes

Hi Linda,

Misschien val het allemaal wel mee en is je hetzelfde overkomen als mij voor een aantal jaren geleden.
Toen ben ik me ook helemaal lam geschrokken met ongeveer hetzelfde verhaal, wat bleek achteraf? Het waren egeltjes die een winterwarm holletje aan het creëren waren... Misschien dat dat het geweest kan zijn??

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan