indalen

Mijn reactie van 16:02 was ook meer tot Marjolein gericht.
Wat voor scenario je (ons) te wachten staat hangt van zoveel factoren af, maar ook dat zul je zelf wel weten...

Mijn eerste kindje was ook niet ingedaald. Als het goed is krijg je dan een controle bij de gynaecoloog om te kijken of er niks in de weg zit. Uiteindelijk is hij met een ingeleide bevalling geboren en was de weg vrij lang en zwaar (maar dat kon ook door de inleiding komen). Maar vaak daalt een kindje ook nog tijdens de bevalling in, dus ik zou me niet zo ongerust maken. Ik dacht overigens dat ik ook moest gaan liggen als mijn vliezen waren gebroken, maar bij mijn tweede zwangerschap daalde ze ook niet in en na controle van de gynaecoloog zei hij dat ik gewoon even het ziekenhuis moest bellen als de vliezen waren gebroken en inderdaad mijn bevalling begon dus met gebroken vliezen. En ik mocht gewoon rustig naar het ziekenhuis komen, dus echt snappen doe ik het ook niet...beetje tegenstrijdig allemaal. Veel succes met je bevalling.

Thank you dames voor alle reacties! De weeen zijn inmiddels begonnen. Donderdagnacht om 00.00u en tot nu (zaterdag 14.00u) om het half uur en soms om het kwartier (maar houden wel meer dan een minuut aan!). DAT DUURT DUS NOG WEL EVEN!!!! Maar volgens de gyn is door de weeen het kindje wel beter ingedaald. Ligt nog niet vast met het hoofdje, maar het hoofdje zit wel tegen het bekken aan! Bedankt voor al jullie reacties,

groetjes Elke

Terug
Bovenaan