indalen

Nu 38 weken zwanger en de kleine is niet ingedaald. Het koppie ligt al wel naar beneden - al een tijdje. Ik ben eignelijk niet bang dat de kleine nog gaat draaien - vraag me af of daar wel plek voor is - ik zit zo vol.
ALs de baby niet ingedaald is: is op zich helemaal niet erg en eignelijk niets om je zorgen om te maken.
Ik heb er met verloskundige over gesproken, over gelezen maar toch maak ik me stiekem zorgen.
Lastig he als je hoofd het ene zegt en je hart iets anders.

Ik ben nu bijna 39 weken zwanger en bij mij is het ook niet ingedaald.
En inderdaad met de verloskundige over gehad en die zegt ook dat het niet erg is.
Maar in mijn hoofd denk ik toch of het niet met mijn bekken te maken heeft en dat messchien toch een keizersnee wordt.
Ik denk niet dat het gauw kan gaan draaien.
En het is niet anders dan maar vertrouwen hebben in de verloskundige en hopen dat het goed komt.

zo leg ik me erbij neer.

Hoi,
Vaak als ze wel met het hoofdje naar onder liggen daalt het nog in als je weeen beginnen, draaien lijkt me nu idd niet meer mogelijk, daar heeft je kleine als het goed is geen ruimte meer voor!
Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je gaat liggen als je vliezen breken en dan de vk bellen!
Probeer je geen zorgen te maken meid, dat lost niks op (makkelijk gezegd hé), komt vast allemaal goed!!
Liefs MJ

ben nu 40+2 week zwanger en hier is het kindje ook nog niet ingedaald. bij mijn vorige zwangerschap hetzelfde verhaal, vrijdags nog niet echt ingedaald en van zondag op maandag geboren. gewoon thuis.
tijdens deze zwangerschap lag de kleine met 36+6 nog in een stuit en met 38+1 wel weer goed, die van ons had dus nog genoeg ruimte om zich te draaien. is na de tijd niet weer gedraaid. ligt wel iets met het hoofdje in het bekken maar volledig ingedaald is het nog niet. ik maak me er geen zorgen over, komt allemaal wel. en moet jij ook maar niet doen, komt vast allemaal goed

Hey die van mij zijn ook niet vlot met indalen, ik weet nog dat er bij mijn 1e voor de zekerheid een echo is gemaakt om het hoofdje van de kleine en mijn bekken op te meten om te kijken of het allemaal wel zou passen! En ja hoor ruimte zat mijn kleine had gewoon geen zin om al vast te liggen.
Dus als je je toch een beetje zorgen maakt zou ik gewoon om een echo vragen!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan