indalen

onze 3e daalde in toen mijn vliezen braken.
Dat was 5 minuten voor zijn geboorte :)

Dat was echt vliezen *pats* ik voelde hem direct indalen en persdrang kwam er direct achteraan en hij dus ook.

Idd wat ze hierboven al zeggen, kan op het laatste moment nog als je vliezen breken of als je weeen beginnen.

Bij mij s het nu een ander verhaal. De kleine was een paar wk geleden al bezig met indalen en nu ineens niet meer, ze kan zo haar handen er nog onder krijgen. Ik moet misschien even door naar de gyn om verder te laten kijken maar ze wilde het nog even afwachten tot aankomende week ben dan 37.4 wk zwanger. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik moest me vooral geen zorgen maken en doe ik opzich ook niet hoor alleen ben wel erg benieuwd wat de kleine nu gaat doen.

Gr tamjo

dank jullie allemaal voor de reacties.

De kleine is uiteindelijk niet ingedaald. Bevalling begon met het breken van de vliezen. Meteen naar verloskundige gebeld en gaan liggen. Naar ziekenhuis voor controle met CTG
Daar bleek dat hij ondertussen wel goed was ingedaald en we mochten naar huis. We waren bij mijn ouders een uur rijden van huis.
Daarna kwamen weeën op gang - dit ging allemaal behoorlijk snel. Persweeën waren er eerder dan de verloskundige. We wilden eigenlijk in ziekenhuis bevallen maar met persweeën en volledige ontsluiting gingen we natuurlijk niet meer op pad.
's avonds om 20.00 braken de vliezen en die ochtend om 5.00 is onze zoon geboren. Zeer vlotte bevalling dus - zeker voor de eerste. Nu is hij al ruim 2 weken oud - heerlijk ventje - hij doet het allemaal heel goed.

Ja het gaat zo hard - is nu 3 weken oud en we genieten iedere dag. Hij verandert - wordt sterker en is iets meer wakker. Hij heeft vandaag zijn kleding onder gespuugd, onder gepoept en mamma onder geplast tijdens verschonen :) Het is een prachtig ventje en doet het perfect.

Terug
Bovenaan