Indalen?

Kan ik me voorstellen. Volgens mij zijn bevallingen van sterrekijkrrs sowieso traumatisch :) je moet dien waar je zelf rust in vind. Thuis met stress is ook niet alles. Ze

Nr1 is hier wel ingedaald, nr2 uiteraard niet ;-)
Nou ligt nr2 ook keurig met hoofd naar beneden, maar ze hebben me nog ff bang gepraat dat het afwachten is wat nr2 gaat doen nadat nr1 is geboren.
Kan er zo achter aan gaan en dan is het prima, of hij denkt, wow, ik zal eens ff lekker gebruik maken van alle ruimte nu....
Als hij dan dwars gaat liggen moet ik nog een keizersnee ook!
Nou schijnt dat gelukkig niet vaak voor te komen, maar zit niet echt te wachten op 'the best of both worlds' zeg maar.....

Hier een tweede kindje (nu 33+4), wat ook nog niet is ingedaald, wel inderdaad het hoofdje voor de bekkeningang, maar dat ligt ze inmiddels al zo'n 3,5 week. Gelukkig ligt ze wel vanaf 26 weken in kopligging, dus de kans dat ze nu nog terug gaat draaien is wel aan het afnemen.

Ik ga deze bevalling maar weer in zonder verwachtingen. Vorige keer had ik een bevallingsplan geschreven wat linea recta de prullenbak in kon omdat ik NVO (niet vorderende ontsluiting) had en daardoor medisch werd. Nu ligt het er maar net aan hoe mevrouw groeit. Ik zie het allemaal wel, ik hoop nog steeds dat het een beetje volgens mijn oude bevalplan zou mogen gaan (zo natuurlijk mogelijk maar wel in het bevalcentrum). We gaan het meemaken (we staan bijna bovenaan!!!!)

Ik heb geen idee of de kleine ingedaald is, al heb ik het idee van niet.. Bij de controle bij de VK vorige week lag ze voor het eerst met haar hoofdje naar beneden, maar ze lag toen nog helemaal niet vast en kon nog alle kanten op volgens de VK.. Daarvoor lag ze steeds in stuit bij elke controle.
Geloof dat ze nu nog steeds met haar hoofdje naar beneden ligt, volgende week een liggingsecho dus dan zullen we het wel weer zien.. Is dat bij jullie ook allemaal standaard dat je rond 35 weken een echo krijgt om de ligging te bepalen??

33 weken en kindje zit nog hoog, nog niet ingedaald, heb zelf idee dat het dwars ligt...
over een weekje echo bij de vk om te zien hoe het kindje ligt, ben benieuwd.

vk zei dat indalen zelf bij de een voor ongemak zorgt, een ander merkt er niets van.

probeer er me niet druk om te maken, we zien wel wat er gebeurt ;-)

Terug
Bovenaan